Oldalak

2019. május 15., szerda

Olvassunk!

Van egy gyermekeknek író írónő, aki óvónő volt eredetileg: Vadadi Adrienn. Óvodás történetekkel kezdte, aztán iskolásokat írt. Egy ideje nem követem, viszont míg olvastam a könyveit nagyon szerettem. Óvodás meséiben a kis konfliktusokat mindig elsimította. S ez nekem, felnőttnek is oly jó érzés volt

Most felnőtt könyvvel voltam így.


Tudom, hogy az írónő érzelmes történeteiről
 ismert, kedvelt. E rövid írások többnyire veszteségekről, konfliktusokról szólnak, de a végükön mindig ott a változás, kiemelkedés, a boldogság lehetősége. Szerettem a könyvet, tán épp emiatt.  Néha annyira kellenek az ilyen könyvek, filmek. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem néha vannak "éhségeim". Ez jelenthet százszor olvasott könyvet, vagy megnézett filmet, vagy egyszerűen csak elfog a hiányérzet valami után. Aztán vagy meglelem, vagy keresem tovább. Ebben a rideg időben megmelengetett a könyv. Ránézek a borítóra, éppen egy esernyő látható rajta. Micsoda véletlen!

Közben másfelé is kalandoztam, a könyv szinte megszólított a könyvtárban. Végigizgultam, borzongtam, a műfaj kedvelői biztosan szeretni fogják. Valamiért megsejtettem mi itt a bökkenő, ennek ellenére végig izgultam, s lehet, hogy drukkoltam is a főhősnek?


3 megjegyzés:

  1. Elméláztam a bejegyzéseden. Jár még valaki könyvtárba? Tele van a net eladó könyvekkel, nekünk is van egy csomó. Szinte egyikre sincs igény, főleg a szépirodalmira. Ki olvas manapság Sienkiewiczet vagy Szilvásit? A mai fiatalok rendesen olvasni sem tanulnak meg, hogy a szövegértésről ne is beszéljünk. Vajon mi lesz a mi házi könyvtárunkkal? Kukába kerülnek, ha mi már nem leszünk? Már a vidéki falvak könyvtárai és iskolái sem fogadnak el könyvadományokat.

    VálaszTörlés
  2. Olvasnak, aki szeret, s fiatal is. Aki rakapott. Tudod akörnyezeten is annyi múlik.Adományok: regen dicsőség volt a házikönyvtár, most szabadulnak tőlük.mobilrol irok, mosg latom rossz a baaliitasa.

    VálaszTörlés