Oldalak

2019. május 30., csütörtök

Május emlékezete


A  nőszirom mindenről mesél, ha ránézünk. Szépsége, színe a tavasz csodája. Esőcseppek a tegnapi, mai eső maradványai, jelzései, s végül a tépett szirom mutatja mindazt ami már nem öröm sem a számára, sem az ember számára. Színevesztett, tépett, s ha azt is elárulom, hogy ledöntötte a szél vagy az eső, amikor már nem tudott az időjárással dacolni. Akkor megfogtam, levágtam, behoztam, hogy múlandóságában is örömet hozzon nekünk, mert így is szép, szeretni való.

2 megjegyzés:

  1. A pünkösdi rózsáimat a földig nyomta a szél, eső tegnap :((( pedig felkötöztem lazán őket, mert a sok virág súlya lehúzta, de az özönvíz eső nem kegyelmezett neki. Úgy sajnálom, még így halódóan is olyan illata van, szeretem.
    A nőszirmok is hasonlóan megtépázottak, csak a bimbós menekült meg.

    VálaszTörlés
  2. S rohadnak, nem tudtam mi az átható szag, mire rájöttem. Kár értük.

    VálaszTörlés