Oldalak

2019. május 19., vasárnap

A koszorúslány társai,

csak éppen a fotók nem lettek elég élesek, de közben az ég is leszakadt, s ömlik, ömlik, mintha hetek óta nem esett volna.


 Ő még öltözködik.



  Ő is. A levelei érdekessége a neonzöld szín. Azért a virágok is szépek.


S ő a Weigela Alexandra, nevét tudom, sokat kerestem. Mire kiderült a város nagy kertészetében kapható... A sötét bordós levelei most valamiért kicsik, lehet, hogy kimaradt a táposztásból?



 S a legfiatalabb ígéret, minden értelemben:


S íme a hirtelen rittyentett sziklakert, s még három társa van a kertben, mai kialakítással. Alatta kikaparva... Itt mellette a hadviselt növény az én anyáknapi ajándékom VOLT. Ezért kaptam harctéri agybajt amikor megláttam. Olyan szépen kihajtott, feltalálta magát, gyönyörködtem benne, s a fiamra gondoltam. Ennyi. (A többi helyen csak kövek vannak, még jó, hogy volt valaha sziklakert, amit szintén Zsebi kapart szét annyira, hogy megszüntettük.


 Eső előtt,

  valószínű a madár is azt figyelte a diófa tetején:





3 megjegyzés:

  1. Egyszerűen gyönyörűek ezek a loncok! Nekem is van egy, de még csak most kezd majd virágozni.
    Zsebi "ügyes" kertész! Áttervezi a kertedet.

    VálaszTörlés
  2. Ma agyvérzést kaptam tőle,de idegösszeomlást tuti.

    VálaszTörlés
  3. Egyre több virág nyílik és minden pompás látványt nyújt. Sok az eső, de nagyon kell. Ettől ilyen szép minden.

    VálaszTörlés