Oldalak

2019. május 24., péntek

Május aranya

 Véééégre ma igazi májusi meleg nap volt. Az este, ill. a napnyugta megkoronázta. Délután padot festettem, ill. olajjal kentem, holnap folyt. ill. a következő réteg. Kíméljük ebben a sok esőben.

A következő sokkoló látvány a lóca kinyitásakor fogadott az udvaron. Jól feltalálták magukat hangyáék, nem mondom.


Ezek pedig a naplementekor készült fotók. Ismét jókor mentem ki.






 Idén a tűztövis nagyon kitett magáért, roskadozik a virágoktól.



S még leírnám Zsebi tegnapi kalandját. Sajnos mostanában a 2. Ő kicsi, de húzós, s nagyhangú kutya. Sétáláskor a kerítésen keresztül nekiugrik egyes kutyáknak, érdekes másokat észre sem vesz.

Tegnap egy farkas kutyának ugrott neki, én a póráz végén, jól befeszítette, s elment a levegője, s kifeküdt a földön. Úgy kellett masszírozni, hogy életre keljen. Nem kockáztattam, visszafordultam vele. Ezzel a viselkedéssel a sétáit kockáztatja, legalábbis a faluban. Máskor tüsszögött ilyenkor, most már nem megy, felmondja valami a szolgálatot nála. Szíve, tüdeje?

S egy tegnapi kedves, de csak így tudom megmutatni:

 https://www.instagram.com/p/BxwlBKPDLWj/
 

2 megjegyzés:

  1. Ha már ott voltam, szétnéztem az instagram oldaladon. Meg kell mondjam, művészi szépségű fotóid vannak. Nincs olyan közte, amire azt mondtam volna, na ez nem tetszik. Nagyon jó szemed van észrevenni a szép részleteket, fényeket. Szóval mindent:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvastalak, beteszi az kommenteket a spam közé. Nem értem. Néha átfutom, így találtalak meg. Köszönöm.

      Törlés