Oldalak

2019. május 22., szerda

Egy boldog nap

Van a NL-ban egy riport Berkecz Franciska szociális testvérrel, Tegyél csodát, változtass meg! Elgondolkodtató, többször érdemes elolvasni. A másik Balla Eszter színésznővel, aki egy értelmileg akadályozott gyermek édesanyja. Nos, ő is nagyon szépen beszél. Megvolt a napi gondolkodni való.

Ma SÜTÖTT A NAP, meleg is volt, csöpögött is, szóval minden volt. Viszont az igazi májusi időjárás ebben későőszben furcsa. Hát ami a természetes lenne az a a furcsa? AZ. Sajnos, ide jutottunk. Azért jó lenne, ha mai formáját már megtartaná.

Cirnyó főkandúr napok óta nem volt itthon, hívogatom, még nem ért haza. Reméljük "csak" dolga van, amúgy férfiasan fontos.

Kerteltem, s sikerült a túltermelést ide-oda átadnom. Öröm, mert nem én kapok, adhatok. Volt aki rácsodálkozott a kertre is, jólesett, értékelték a befektetett munkát.

Estére sétáltunk Zsebivel is. Fáradtan, de elvittem. Fáradjon. Vajon ő is fáradt vagy csak én?

 



Hazatérve ez a látvány fogadott, s a pár napos is szép. Régen fotóztam felhős eget.

 





4 megjegyzés:

  1. O de gyonyou fotok! mesekert:)

    VálaszTörlés
  2. Megértem hogy rácsodált a kertedre! Csodás!
    Azt hiszem, hogy csak te fáradtál!
    Napfényes szép napokat és hozzá jó egészséget!

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak az jár a fejemben, - miközben öntögetem a cserépalátétekből naponta az esővizet- hogy jajistenem, majd nyáron meg a szárazság miatt fogunk sírni ?

    VálaszTörlés
  4. annyira szép a bordó bokor a zöldek között!!!!! :)

    VálaszTörlés