Oldalak

2019. május 26., vasárnap

Nap, eső, festés

Délelőtt lefestettem a kerti padot, inkább olajoztam. Aztán következett a lóca. A délutáni zápor eláztatta. Behúztuk, félig.


Aztán kihúztuk, kipakoltam, beöltöztem, bekevertem a festéket, s jött az újabb eső.


Most várom a szerencsémet....Vagy inkább a napsütést?

Közben felöltözött a menyasszonyom:


 elkészült a dísz is a nagy eseményhez:


 S itt van a koszorúslánya:



 Nem értettem miért van az alja tele virággal? A verebek! Az ágairól landolnak.


4 megjegyzés:

  1. A kert mint mindig: csodálatos!
    A pad nagyon jó színt kapott.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a kert látogatást..Te miért nem nevezel be? olyan szép kerted... vagy inkább park... nem is tudom...Nagyon tetszik..jó lehet ott üldögélni, megpihenni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera köszönöm, de ez még kezdő kert. Nemcsak mutatni kell azért jó, ha a bemutató mesélni is tud dolgokról. Ehhez idő, évek kellenek. Én szeretem a kertem, szeretjük, ez a lényeg. Viszont jó látni másokét, sok ötletet kapunk, akkora jegyzetelés folyt, mások is, főleg.

      Törlés