Oldalak

2019. május 10., péntek

Más szögből nézve

  fotóztam, most, miközben esett az eső. Viszont a  kutya éhes volt, s a meztelen csigák is dorbézoltak. Sajnos. Szét kellett köztük csapni. Ma a kertészetben elmesélték, előírás szerinti lehetőséggel, de hatalmas küzdelmet folytatnak ellenük. Az eladó a növényeket név szerint nem ismerte, csak azt merre érdemes ültetni pl. sziklakert. Pénzlevelű lizinkát kerestem. Nagy segítség lenne, ha ismernék a növényeket az alkalmazottak is.




 Kezdenek az újabb ültetések is növögetni.

Csak zölden.


9 megjegyzés:

  1. Anikó, írd meg a címedet, mert sajnos nincs meg! Küldök én neked lizinkát csak győzzed elültetni.
    Nagyon szép a kerted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,nekem is van lizinkám. küldjek? Bár talán nem most kellene, mert majdnem virágzik, viszont nincsen meleg,így az ültetéshez ideális.

      Törlés
    2. Monika köszönöm, Mancoka küldi. Remélem ezt nem rágják szét majd a csigák.

      Törlés
  2. De cuki a két torony dísz!
    Szerintem Te már többet tudsz mint a kertészetben dolgozók.

    VálaszTörlés
  3. https://www.youtube.com/watch?v=cEhxTopxhXg

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, megnéztem. Sajnos csak latom, nem beszélem a nyelvet, de az is sokat ad. Többet megnéztem.

    VálaszTörlés
  5. Nem is kert ez, hanem park. Ahányszor képeket mutatsz, mindig mást látok.Itt aztán van feladat folyamatosan. És ekkora területen elhiszem, hogy óriási gond a csigairtás.Majdnem azt mondom, reménytelen, hiszen nem tudod a teljes területet "felszórni" valamiféle riasztóval.(Múltkorában írtam, van már olyan, amit bárhová ki lehet szórni, az ehető növények köré is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem olyan nagy, de munka van, viszont szeretem csinálni. Az ajugákkal, a feketével ráfizettem, a másik él és virul. Ki érti ezt? Most már a csigaérzékenység is válogatási szempont lesz...

      Törlés