Oldalak

2020. március 22., vasárnap

Tegnap este elköszöntem a világtól,

én olyan rosszul voltam.Szétköhögtem a légcsövemet. Kaptam új köptetőt, a gyerekem szerezte, mint kiderült az ACC-nek ugyanaz a hatóanyaga. Ez a fel nem szakadó köhögés széttépett, már mindenem fájt. Azt mondtam, ha az éjszakát túlélem, már mindent. Aztán reggelre megfordult, néztem a gyógyszer papírját, első napra visszaesést ígért. Betartotta.

Fúj a szél, hideg van, csak fordulni mentem ki, s pár növényt letakarni. (Éjjel már azt is mondtam, hogy vesszen minden.) Az állatokkal is mi lesz, ha velem bármi történik?

Az ember ilyenkor szembesül vele, hogy milyen esendő.

Az este őket néztem DVD-ről, jók, nagyon. Eszembe jutottak fiatal éveim. Egyik kolléga őket és magyar változatukat kedvelte. Anno abban a régi világban magnóról, a pult mellett, ha ideje engedte ott hallgatta a Galla féle népséget. (Amit látunk , aszerint 1971-ben!!! ellepték a magyarok Angliát, s az "szótárazásukat" állították éppen pellengérre. A többi, válogatott jelenet is jóóóóóóóóóó!!!!)


S akik más műfejt kedvelnek:

 https://videa.hu/tagok/zita-szikszai-2063348

S egy cikkválogatás, nekem sok újat mondott, sikerült megértenem kételyeket, ha nem is habos, babos amit tudni érdemes.

https://szemlelek.net/2020/03/21/korona_helyzet

13 megjegyzés:

  1. Nálad hogy zajlott ez a betegség, voltál orvosnál, és hogyan állapították meg, hogy nem koronavírusos?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tipikus influenzás tünetek, ahogy a nagykönyvben megvan írva. Napokig lábra sem tudtam állni. Mikor jobban lettem hívtam a rendelőt, kikérdeztek, elláttak utasítással, menjek, ha belázasodok. Lázam napok óta, ill. hőemelkedésem sincs. A köhögés felszakadásával volt a gondom, de ezt is mondták előre: 3 hét. Mára ez is jobb.Tegnap és ma: ég és föld.

      Törlés
  2. Gyógyulást! A film viccesnek néz ki meg fogom nézni :D

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulj meg minél hamarabb!!

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást Anikó!!A kert megvár ám!!!

    VálaszTörlés
  5. A "szemlélek" cikket mindenkinek el kellene olvasni.
    És mindenkinek nagyon észnél kell(ene) lenni, ha meg akarja ezt úszni. Nem mondanám, hogy könnyű hetek várnak ránk - de ki kell bírni !
    Ha az a náthád volt, ami nekem, az pontosan ÖT hét. De elmúlik....

    VálaszTörlés
  6. A köhögés szakad fel nehwzen, de egyre jobb. Erre 3 hetet mondtak.türelem...

    VálaszTörlés
  7. Elég ijesztő lehetett. Olvastam, azóta picit már jobban vagy. Hála az égnek!
    Az állatom a nagy aggályom nekem is :(

    VálaszTörlés