Oldalak

2020. március 25., szerda

Ha már nem erdőzhetek e filmekkel kárpótolom magam




S még sok van fent a jutubon. A sok zöld, a természet hangjai, szépsége megnyugtat, lenyugtat, elvarázsol. Hiányzik az erdő, a séták. Viszont e hidegben nem merek kimozdulni, legfeljebb kutyát reggelente megszeretgetni, érezze van gazdája. 2 napja gőzölök,  könnyebbé tesz. Amúgy is egyre jobban szakad fel."Jókor jött" ez a vírusügylet most. Bár soha nem jön jókor. Legyengített, mint várható volt. Azt hiszem a éli időszakban segítést befejeztem, unokailag. Ez nem önzés. Sosem felejtem volt szomszédasszonyom aki még kórházba is került annak idején az unokáktól felszedett betegség miatt. Alapból asztmás volt.  Ezek nehéz döntések, de néha meg kell hozni. Ő sem vállalta többet a beteg unokáit.

Kinézek az ablakon, szakad a hó. Macskáink itthon vannak, legalábbis az étkezések idején. Értsd harci kandúr. Itthon is alszik. Gondolom a havas időjárás lohasztja a verekedő kedvüket. Vagy ki tudja?

S ha már állatok:


Nálunk a faluban az egyik bolt felajánlotta netes, telefonos rendelés lehetőségét. Élni fogunk vele. Nagyszerű ötlet, embereknek, már a vásárlóknak, s a boltosok védelmében is.Vigyázzatok magatokra!Maradjatok otthon. (Már, ha boltba nem kell menni..)

7 megjegyzés:

  1. Ma bűnöztem, nem maradtam otthon, már majdnem megzakkantam, muszáj volt tennem egy kört, magam varrta szájmaszkban, hősiesen álltam, nekem fullasztó érzésem van benne, pedig jól szellőzik és mégis :( azért, mert természetellenes viselet.
    Belegondoltam, az ápolóknak, orvosoknak meg szinte egész nap rajtuk kell hogy legyen és meg nyöszörgök ennyiért is :(

    Milyen filmeket találsz Te?! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jókat, kellenek. Szerencse, hogy itt hoßszú a kert, lehet sétálni.😉

      Törlés
  2. Esténként én is egyre több filmet nézek, nem normális ez a hideg-meleg váltás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap melegszik..., ezért jó a net, választhatunk.

      Törlés
  3. Köszi az ajánlót, csodaszép helyekre vitt. Tényleg nagyon megnyugtató a látvány a kellemes zenével. Egyszer talán eljutok ezekre a helyekre. Az egyik tervben van már, de nem tudom, mikor.
    Szerintem egyáltalán nem önzés, ha nemet mondasz a téli unokázásra. Ha sokáig akarnak szeretni, meg kell érteniük a fiataloknak a döntésedet és meg is fogják érteni.
    A házhoz szállítás nagyon jó ötlet. Respect a boltosoknak.

    VálaszTörlés
  4. Sok film van még, Mecsek, stb. Lehet álmodozni velük.Így lesz Katici, remêlem még lesz. Miért ne lenne? IGEN, nagyon jól gondolkodnak.

    VálaszTörlés
  5. ezt is láttad? : http://www.artmoziegyesulet.hu/hirek/ingyenesen-nezheto-dijnyertes-magyar-termeszetfilmek/?fbclid=IwAR2myo1CUNYNfEyRrWcNz9X3dqdPqhNdytag5qkCm32vbHKb7HuwZrtsQhM

    VálaszTörlés