Oldalak

2020. március 28., szombat

Megjártam a kertet, élvezve minden percét

S milyen bamba az ember, jó 5 perc után vettem észre, hogy itt bizony fagyott az éjjel. Tegnap a múltkori fagy miatt letakartakat kibontottam. Ennyit erről.

Tegnap, kihasználva csodaszép napsütést leszedtünk minden függönyt, s kimostam őket. Egy-két ablakot, ahol sokat tartózkodunk meg is pucoltam. Frissítsünk akkor a házon!

Elfáradtam, gyenge vagyok, megviselt. Ezért nem szabad a vírussal találkoznom. Legyen influenza, vagy mezei vírusocska. Nincsenek rám jó hatással. Most már, hogy az idő is melegebb lett, s nem fúj főleg hideg szél megkezdem ismét a kerti köreimet. (Tegnap az erdőre akartam kimenni. hetek óta nem voltunk. Valami visszatartott, lásd fent. Ez van.) Szerencse ilyenkor a jó hosszú kert.











2 megjegyzés:

  1. Nahát, ez öröm, szépen feléledtél te is mint a tavaszi kerted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokásom, viccet félretéve javulok, gyógyulok.

      Törlés