Oldalak

2020. március 19., csütörtök

Eltiltva

a mozgástól, a kertészkedéstől. Nem mintha csinálnám, a harmatos harmatnál gyengébb vagyok. Pedig a kert itt-ott segítségért kiált. Ez van, ez lesz most. Tegnap már szakadt fel, kicsit. Nehéz ez a gyógyulás, jól elkapott, de mondta az asszisztens köhögés még 3 hétig eltarthat.

10 napja nem mozdultam ki a kertből, furcsa ez a csend az utcán, a csökkent forgalom azok is mintha csendben közlekednének.

 A Vörös sátor c. film részeinek linkjei, nézzétek meg. Bár nagyrészt mese, de mégis van benne eredeti történet is, s a mondanivalója. A  női összetartás benne példamutató (lenne):

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=g5LfPf3IRes&feature=emb_logo

https://videa.hu/videok/film-animacio/a-voros-sator-2resz-drama-0WyWKDzoA2Wi7K3h?start=14.449637

7 megjegyzés:

  1. Pihenj csak, minden megvàr, semmi nem olyan fontos, mint az egészséged!!

    VálaszTörlés
  2. Anikó jobbulást!pihenjél, első az egészség....

    VálaszTörlés
  3. Anikó kívánom, hogy minnél előbb gyere ki ebből a bajból, és legyen erőd majd kimenni a kertedbe, de ott is csak óvatosan tevékenykedj, akkor is, ha már jobban leszel!
    Én már pár hónappal ezelőtt láttam a TV-ben, nagyon jó volt, én is mindenkinek ajánlom a megnézését.

    VálaszTörlés
  4. Tavaly novemberben minket is kiütött az influenza, ami előtte biztos nem volt 2-3 éve, annyira ritkán esek bele. Mindez úgy történt, hogy a lányom hazahozott egy friss fertőzést, és azután a fiam és én is belestünk, sokáig köhögtünk. A köhögésre később gyógyszert is kaptam, de a fiamnak nem írtak semmit. Hát ezt jelenti az öregség, én már egyedül nem birkóztam meg vele. :)
    Kívánom, hogy gyógyulj meg!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást! Én is utálom ezt a helyzetet.
    ma rászántam magam, hogy elmegyek vásárolni. Az eladókból is hiány van, így hosszú sor állt a felvágottasnál, húsosnál. Egy eladó szolgált ki. A többi szabin a kicsi gyermekkel. Gondolom. Jó, akkor veszek előre csomagolt húsfélét. Totál üres volt. 3 baromfi szívet vettem a kutyáknak és kijöttem. Ez egy Tesco, baromi nagy áruház pár eladóval, akiket most nagyon sajnálok.
    Más: a maszkból a lélegzetem a szemüvegemre irányul, így állandóan párás, semmit nem látok. Utálom ezt a kényszerhelyzetet, de betartom, mert próbálok vigyázni.

    VálaszTörlés
  6. Nem vagy elkésve semmilyen kerti munkával! Pihenj nyugodtan, ezt ki kell pihenni! Addig is találj magadnak jó filmeket, könyveket, nézegesd a régi fotókat....
    Mielőbbi teljes gyógyulást neked!

    VálaszTörlés
  7. Pihenjél!!! Ha gyógyult lennél,akkor se mehetnél sehova!!! Én se megyek. itt van nekünk a kert ,ami nagy ajándék.Minek mennénk bárhova is?
    A filmet nagyon szerettem, korábban megnéztem.

    VálaszTörlés