Oldalak

2018. október 5., péntek

Vigaszfotók, hogy

 érdemes élni, kertészkedni. Ma olyan bitangul voltam, mint régen nem. Hennás hajfestés 5 órás "munka", odaadás ebből 3 órát fent volt a henna. S beszárítás a végén. Aztán már bevettem a fájdalomcsillapítót, hogy létezni tudjak. Viszont a hajam annyira lenőtt lépnem kellett, s ez a festés az én feladatom. Fodrász felkenést vállalja, aztán jövök haza, s megmosva vissza a beszárításra, két hetes átfutási idővel. Szóval csináltam magam. Ha már nagyon ég a ház egyek, de az sem fáklyás menet ennyi macerával. S megkérdeztetitek miért vállalom? Csak. Ennyi. Ha jól vagyok szeretem főzni, kikeverni a festéket, még felkenni is. Ha jól vagyok...



 





A nyári orgonák, asterek tele vannak lepkékkel, méhekkel. Ma úgy ráfeledkeztem, hiszen már október van!


4 megjegyzés:

  1. Ennyi szépség között hamar jó erőre lehet kapni - remélem. Tartsd csak meg magadnak a kerti feladatokat, mert ez nagyon is kell a kemikáliák mellé.

    VálaszTörlés
  2. Tartom, csinálom, de néha nem megy, sehogy sem megy, ma sem. Ilyenkor pihenni kell.Aztán ismét megy.

    VálaszTörlés
  3. Egy mesekert. Annyira szép minden évszakban, csak csodálni tudom. Jobbulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi, én tudom a hibáit, s próbálom javítani. Majd....

      Törlés