Oldalak

2018. október 19., péntek

Októberi nagy fürdőzés,



mert nyáron nem voltak madarak, jelentem, visszatértek. Igaz verebek, de tegnap őszapók is átvonultak a kerten, a fűzfán. Mintha éreznék a búcsúzást.

 
 Nem sorolom el mi minden nyílik újra. Ez az egyetlen virágzat annyi szépséget ad, ahogy átsüt rajta a nap, megül rajta az éjszakai pára. A nyári virágzatokat az időjárás szétverte, szó szerint.


 Ő jövevény aster, a szél hozta, én meg majd átásom.

 Őket pedig az őszi beragadós kaland után tavasszal ástuk ki az erdőn. Itt nagyon magukra találtak. Mennyit kerestem, próbálkoztam évek óta a lampionvirággal. Most sikerült!




 Az újravirágzók, ez a bordós nagyon kedves, nem tudom mi a neve, s még mindig tele van virággal.


Itt meg már a megfáradt kert látható, szerszámok, ki-és átásások, elköszönések növényektől. S befejezésként ez a nagyon kitartó lila aster, igaz fekszik az egész környezetén, de hetek óta nyílik, és nyílik, s még mindig nyílik.


Holnap elmegyünk első Édenpontos kertlátogatásunkra, hirtelen meggondolásból jelentkeztem. Kíváncsi vagyok, leszek.

2 megjegyzés:

  1. Meg mindig gyonyoru,,itt mar napok ota -1 fok van reggel..kisse korai..az idei oktober nem lett valami szep...erezd jol magad!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt az időt kibírnám tavaszig. Minden olyan színpompás, még a hőmérséklet is tetszik.
    Az én asterjeim már elvirágoztak, le is vágtam őket. Egyre "sivárabbá" válik a kertem... tán mégis csak közeledik a tél ?
    https://hu.sat24.com/hu/forecastimages itt elég riasztó előrejelzéseket láttam....

    VálaszTörlés