Oldalak

2018. október 26., péntek

Egy kiállításon


jártam ma, a zárás előtti napon. Nem is értem, hogy nem figyeltem fel rá korábban. Nagyon szeretem a munkáit, fotóit, nem egy albumát meg is vettem az évek során. Szőlőhegyek elhagyott régi pincéit, s házakat mutat be fotóin. Boronaházakat, vályogot, régieket, beomlókat, itt-ott még az élet, a régi, elfeledett élet nyomaival. S ha már képzőművész türkizzel a rézgálic színével bolondította el a látványt. A rézgálict jelképező kék a védelmet, a továbbélést jelenti a fotókon. Mindez az én világom is, nehezen szabadultam el a kiállításról. S még hátra van Nagykanizsán az életmű kiállítása, el kell oda utaznunk. (Tudom,  ez (is) az én bolondériám, de hátha akad érdeklődő.




 
 






 




12 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Remek fotók és képanyag. Nagyon közel áll hozzám ez a képi miliő, a kiragadott részletek világa...

    VálaszTörlés
  3. Segíts nekem megérteni magamat,magunkat:beszippant ez a világ. Mindig is szerettem a korhadozó, elmúlást magában hordozó és mutató épületeket, dolgokat. Talán,mert melankólikus vagyok? Azt hiszem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a gyermekkorom világát hozza vissza, a nagyszüleimet, az ő életüket. A környék szőlőhegyein is sok az öreg ház, némelybe ha bemennénk ugyanezt találnánk. Már a múlt, de nekik az életük volt.Nekem erről mesélnek.

      Törlés
  4. Elmentem a kanizsai kiállítást. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rézgálict jelképező kék a védelmet, a továbbélést jelenti a fotókon.---ezt nem tudtam. Meddig látható a kiállítás?

      Törlés
    2. Mónika, a fotós tegnap véget ért, utolsó nap mentem én is.

      Törlés
    3. novemberben biztos. Ott lesznek ill. vannak festmények, szobrok.

      Törlés
  5. Hát ez egy egyedi és beszédes látásmód. Tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Hmmmm. Van pár kulcsom nekem is és lehet, néhány tölcsért is össze tudnék szedni innen-onnan. Én csak ezeket az "alkotásokat" csodálom - bár nem igazán tartom művészetnek, inkább azt sajnálom, hogy nekem ilyesféle dolgok sosem jutnak eszembe... Ha eszembe jutna, tán én is művész lehetnék.

    VálaszTörlés