Oldalak

2018. október 16., kedd

Mit ne vásároljunk?

Vagyis inkább ezek az én tapasztalataim:

JYSK fából készült laptoptartó, már ezeszer ezer darabra szétesett. Mellette szól, hogy többnyire összerakható újra. Barkácsolás kedvéért vettük vagy laptoptartónak?


Ágytakaró háziállatok elleni védelemre, mostanában többfelé reklámozzák. Megrendeltem, de fotel méretűt küldtek, Már így indult. Viszont készségesen kicserélték, s azonnal. Kétszínű, ez jó. Vékony, steppelt anyag, a szőr átmegy a réseken, porszívózhatunk... még folyadék nem került rá, félek, azzal is így járnánk. Hááááát, nem is tudom. Nekem csalódás volt. Akkora gond a kárpitozott bútorok takarása, védelme a háziállatok ellen. Igen, minek engedjük be őket?! Csak.

Írtam, hogy vettünk egy használt, retro íróasztalt, ami sérülten érkezett. Jó, jó nem volt élvédetten csomagolva, kétségtelen, de hogy jól leejtették valahol valakik vagy a gép, ami pakolja. A cég, már a szállító nem ismerte el a károkozást, a feladója ajánlott fel némi kártérítést, s át is utalta Most menjek a békéltető testülethez pereskedni?

S hogy szépen is lássak a világból, itt van pl. a kertészetünk, ahol sokat vásárolunk. Szeretek odamenni, mert szinte barátként érkezem, elbeszélgetünk, tanácsokat kapok, emberként bánnak velem.







S a hatalmasra nőtt astereket folyamatosan metszem vissza. Fent szoktam hagyni télre többüket, az idei év nem erről szól. Szépek voltak, dúsak a maguk túlnövésében, de ennyi volt, nem győztem őket fel- és összekötözni, kitámasztani.



S jövőre a kannák is máshogy kerülnek kiültetésre. Csak nehogy jövőre meg szárazság legyen, s visszasírjam az idei bőséget. Hogy nekem semmi nem jó.

7 megjegyzés:

  1. Imádom az őszi kerted. Nálunk akkorára nőttek az asterek, hogy kiírtottuk, mert túlzottan uralták a kertet.Helyébe hagymás növényeket ültettünk . Remélem tavasszal gyönyörű lesz és utána befüvesítem azt a helyet.
    Ágytakarót én is vettem karácsonyi ajándéknak szántam a lányoknak. Lehet, hogy nem volt nyerő ötlet, hisz mindkettejük a kutyáik miatt használná. Mi gyapjú takaróval takartuk le a kanapét. Viszonylag jól véd a kutyák szőre ellen.

    VálaszTörlés
  2. Györgyi, itt is túlnőtték és dőlték magukat, sokat szedem ki én is, meg átültetem a kerítés mellé, ott nőhet. Bár nyáron onnan meg a kokárdákat vágtam folyton vissza. Azért add oda az ajándékot, tipíkus jól mutat, de kevésbé használható ez a takaró. Alá kell mással bélelnem.

    VálaszTörlés
  3. A kerted ámulatos!!!
    Olyan takaró kell amibe nem tud beékelődni a szőr, lerázható.A Jysk bútoraival mi is rosszul jártunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez lerázható éppen, csak a lyukak közt is átmegy a szőr. Eleget porszívózok.

      Törlés
  4. Na, itt van a nagyranőtt astert-tulajdonosok gyülekezete !
    Hát az enyém is vagy másfél m-es. Nem lehetne ezt valamikor még jóval a virágzás előtt visszavágni ? Vagy akkor nem nyílna ? vagy egyszerűen "selejtezni" kell ? Sajnálnám, de így meg nem valami szép....
    Van valakinek használható ötlete ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, idén sok volt az eső, de kertrészenként más a méretük, tehát a talajon is múlik. Csak ami idén volt az már túlzás.

      Törlés
  5. Gyönyörködöm a kertedben! Még a mai délután, be kell hoznom a nyárra kitett cserepeseket. Ma rengeteg cinke jött:keresnek-kutatnak.:) és találnak is törött diót és vízet.:)

    VálaszTörlés