Oldalak

2018. október 6., szombat

Szarvasfarm kenguruval?


Nem csalás, az állatsimogatóhoz csalogat. Néhány idegen földrészről származó állattal is találkozhatunk rajtuk kívül.


Bőszénfán, a Szarvasfarmon jártunk. Ami egyetemi oktató-bemutató szerepe mellett a nagyközönség számára is sok látnivalót tartogat. S mint láttuk nem csak hazai állatokból.

Játszótér a kifutó mögött, ha a simogatásban, nézelődésben nem fáradtak volna el a gyerekek.

 

 S íme a  (névadó) szarvasok:





 

Emuék vagy násztáncra vagy párviadalra készülődtek.



 A régi műhelyek átalakításával
 



 
 
készült épület (a Kaposvári Egyetem EC Vadgazdálkodási Tájközpontja), ami irodáknak, étteremnek, kiállításnak is otthont ad. Az éttermet tapasztalatból ajánlom vadhúsos  választékával, s nagyon kedvesek!

 

 

 
 

  Emlékszoba (innen is, s mindenhonnan állatokra látni):



 

Vadkacsás, madaras:


 A hajdani magtár helyén agancskiállítás várja a kíváncsi látogatókat, s mindenhol, minden területen állatok kinek-kinek mi a lakóhelye, sokakat nem is mutattam itt be:

 

Őszi napon, ráadásul hideg őszi napon jártunk itt kora délelőtt. Mi voltunk az egyetlen látogatók. Korán sem ilyen csendes itt az élet, sokan jönnek, s változatosak a programok, s nem utolsó sorban az állatsimogatások! Ajánlom a látogatást, nem bánjátok meg.

4 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket! Én is Veletek kirándulhattam.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a hely ! Nem mintha esélyem lenne a meglátogatására - de hiszen ezért jó blogokat olvasni - elvisztek mindenhová - és én hálás vagyok ezekért a "túrákért". Az emukról jut mindig eszembe, hogy milyen veszélyes az etetésük, ha egy fűcsomót fogsz a kezedbe, bizony bekapják az ujjaidat is, és a csőrük széle olyan, mint a fűrész.Brrrr. Sosem fogom elfelejteni a roseggi állatpark madarait.... legyetek óvatosak, ha esetleg emut akartok etetni !

    VálaszTörlés