Oldalak

2018. október 14., vasárnap

Október aranyló fényekkel










 

 Odafelé és visszatekintve



.... és a szív, látjátok? Üzentek a fák, a fények!

 S akkor már (mert egy komment eszembe juttatta) ideírom. Májusban jártunk itt utoljára, s előtte többször, erdőben. Fotóztam is a fasorokat mindig. Most nem tudtam, 5 hónap alatt kivágták, kitisztították, lekerítették.



 Ennyi. Öregek az erdők, a híres tölgy tele száraz ágakkal, akkor is fáj a szívem érte, értük. A fákért, az erdőért. Olyan béke, nyugalom vett minket körül délután.


7 megjegyzés:

  1. Ilyenkor megkérdezem magamban, van aki nem szereti a természetet?

    (van, saját fülemmel hallottam: mit lehet szeretni a természeten? huhh...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, nekem annyi szépséget, örömet ad, s a tónál, ahol sokat vagyunk, s sokat fotóztam még sosem volt egyforma a látvány.

      Törlés
  2. Gyönyörűek a színek és a fotóid!
    Az a tölgy, hány embernek adhatott már árnyékot, szépélményt? Benne van az elmúlás ígérete, de Így, öregen, a száraz ágaival együtt szebb, mint valaha.
    A szív :) Hogy te miket észre nem veszel?! De tényleg ott van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, ahogy fotóztam, s megjelent a keresőben, né ott egy szív! Meglepődtem, s örültem neki. Amúgy ez egy szív völgy.

      Törlés
    2. A tölgy egy megyei erdei játék állomása, ilyen tölgyeket kell meglátogatiuk a résztvevőknek, ilyen öregeket, nagyokat.

      Törlés
  3. Itt is leirom: Az OKTOBER a legszebb honap:)
    Bar felenk most kodos, borongos, de akkor is!

    VálaszTörlés
  4. Az idei hosszú meleg ősz gyönyörű színekkel ajándékoz meg bennünket. Én is csavarogtam többfelé, készítettem szépséges színes képeket - öröm rájuk nézni. Az öreg fákat mindig sajnálom - de egyszer minden élet véget ér....

    VálaszTörlés