Oldalak

2020. szeptember 28., hétfő

Hálás vagyok,

 mert kifertőtlenítettem, kitakarítottam a  házat

mert, miután tegnap kiengedtem, s azót nem láttuk a macskát a macskaalmot alaposan kifertőtlenítettem, s remélem eltehetem

mert a kutyának elkészíthettem a szíygyógyszer preparátumot, amit nem evett meg 

mert a fentieken nem húzom fel magam, én mindent megtettem a többit az illetőkre bízom

mert Chanel 5 parfümömmel illatosíthatom magam. Mint kiderült ez sem az igazi, de utána már ez következik. viszont szeretem, ha léleksimogatásra van szükségem magamra locsolom


Egyszóval: az életem csupa hála






 

A tűztövis meseszép. Tegnap reggel rigók raja rebbent fel róla, tehát a teteje ezért fogyatkozik. Megmutatom a lassan őszbe forduló bokrot, mert gyönyörű. Akármelyik oldaláról nézem, fotózom is.





 Bal sarokban a sárgászöld levelű rózsalonc. Fele tavaly elpusztult, a bokornak egy ága maradt meg. Él, új hajtásai lettek. A legnagyobb hálával tartozom neki, hogy összeszedte magát, hogy él, fejlődik.


1 megjegyzés:

  1. Micsoda színorgia! Csodás a kerted!
    Imádom a tavaszt is, de ezek az őszi színek mindig elvarázsolnak. Remélem, hogy szép hosszú őszünk lesz! Kell a lelkemnek.

    VálaszTörlés