Oldalak

2020. szeptember 14., hétfő

Zsebitlen kirándulás a kihalt tóra

 

Csend, vihar előtti. Mintha a természet is meghalt volna erre a délutánra. Mi történhetett? A tó általunk látott részén egyetlen horgász, máskor tele van, s élettel is. Mi történt? Vasárnap délután volt, ezért? Viszont még csak kora délután volt. Jó három óra, de ez sem késő délután.





 Úgy látom nekünk idén ennyi jut, egy-egy séta az ismerős helyeken. A Folly arborétumba akartunk ma menni, de alig tudtam lábra állni reggel, s meleg is lesz. maradtunk. Ugye  nem bűnös, ha ebben a vírusos időszakban egy szabadtéri helyre kirándulunk. Az ember már nem tudja mi a jó, mi a rossz, s mikor tesz jót (magával)?

8 megjegyzés:

  1. Talán itt,a szabadban nem kell félnetek a vírustól.
    Én is sokat túrázom,kirándulok.
    Azt mondják,a levegőben is terjed a vírus...levegőt meg kell vennünk,ha élni akarunk,nemde?
    Szerintem nem kell pánikolnunk,ennyi az egész.Maszkot viselek a tömegben,a többit meg a teremtőmre bízom.
    Jól teszed,ha ilyen lélekgyógyító helyekre jártok.
    Anci

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép helyen jártatok megint! Muszáj kimozdulni időnként, de csak óvatosan. Vigyázunk amennyire lehet, de bebörtönözve se jó lenni, megunjuk az állandó kertezést is. Mi se voltunk jóformán sehol se az idén, de nagyon hiányzik az üdülés. Kibírjuk, csak vágyakozunk.
    Lehet hogy a focimeccsek miatt maradtak távol a horgászok?

    VálaszTörlés
  3. Látod ez nem jutott eszembe, meg Forma-1 is volt. Akartam is kérdezni, hogy nem írsz az utazásaitokról. Egy időben mindig beszámoltál.

    VálaszTörlés
  4. Miért ugrál el arról a helyről ahová írok? Ide is másodszor írom, Ancinak nem enged válaszolni. Miért?

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom,de én is nagyon nehezen tudtam elküldeni.Először nem engedett tovább.Lemásoltam a szövegemet és kiléptem,majd újra átmásoltam,amit írtam.Akkor elküldhettem.Máskor nem jártam így.
    Anci

    VálaszTörlés
  6. Nekem sokszor nem engedi elküldeni, kiléptet, türelemjáték.Amim sokszor nincs hozzá.

    VálaszTörlés
  7. Zsebitlen kirándulás, jó ez a megfogalmazás :D

    A legjobb, amit tehetsz ebben a vírusos időszakban, meg máskor is, a szabadban való tartózkodás!!

    Gyönyörű az utolsó fotód <3

    VálaszTörlés
  8. Azt a fotót nagyon szeretem én is. Az egész kirándulás benne van.Irdi, egész nyáron a m3néxhiányzott nekem, de nem -bírom a melett
    Tàn majd jobb lesz. Délelőtt bent voltunk a városban alig jártak az utcákon.Mitörténik itt?

    VálaszTörlés