Oldalak

2020. szeptember 24., csütörtök

A nagy macskaland,

 avagy elveszett, meglett. Ma két állattal mentünk az álltorvoshoz. A helyszínen nem voltam a helyet magaslatán, úgyhogy az uram vitte be Zsebit szívultrahangra, Cirnyót csak betettem az asztalra, aztán húztam ki a friss levegőre, úgy szédültem. Az állatorvos melegen ajánlotta a sügősségi felkeresését, nehogy az esés miatt baj legyen

Hazatérve, miután Cirnyó nemcsak a sinektől, kötéstől, de férfiasságától is megszabadult, megkértem kolléganőmet, hogy vigyázzon rá, míg ébredezik, s mi bementünk a sürgősségire. Jól rám ijesztett a doki. 

Látva, hogy az én jelenlétem elhúzódik férjet hazaküldtem , felváltani az őrzőt is, majd estére értem jött. Hazaérve nem találtuk a macskát. Felforgattuk érte a házat, nem volt sehol. Uram esküdött, hogy biztos, hogy nem osont ki az ajtón észrevétlen, de macska, főleg ő, ügyes és ravasz. Hívogattuk kint is, nem került elő. Aztán Öregasszonykát etetni kezdtem a konyhában, s láss csodát a konyhai kályha gyújtóstartójából előmászott Cirnyó úrfi. Hogy oda hogy fért be az nagy kérdes, s pont ott emiatt nem is kerestük, de minden elképzelhető és elképzelhetetlen helyen igen. Lényeg, megkerült, evett, s a szokásos helyén a fotelemben alszik most.

Nekem csináltak koponya CT-t, nem találtak semmit. Mondjuk az EKG-m nem volt fényes, a pulzusom zakatolt, de a helyzet miatt is, meg szokása is, ezért volt, s lesz még kivizsgálásom is. Más kérdés, hogy a 24 órás EKG semmit nem mutatott ki. Nem is értettem miért nem? 

Szóval még pihenek, iszom a folyadékot, s ha legközelebb elesek megyek be azonnal, nagyon meghagyták nekem. S ami érdekes megfigyelés volt, tele van a kórház fiatallal. Mintha minden dolgozó 30 év alatt lenne, egy-két kivételtől eltekintve. Elgondolkodtató.

4 megjegyzés:

  1. Jó kis kaland volt! Hihetetlen helyekre képesek a cicák el (be)bújni, de minden jó, ha jó a vége!
    Jó hogy az orvos kicsit rád ijesztett és elmentél a rendelőbe! Kicsit megnyugodtál legalább, hogy hála Isten nem találtak semmit se, Megnyugszol kicsit és minden a helyén lesz és ezután már csak szép dolgok jönnek.

    VálaszTörlés
  2. Legalább megfogadtad(ne legyen) hogy legközelebb elmész rögtön vizsgálatra...
    Ajaj, a keresésben mi is profik vagyunk...Csak azt tudnám, miért keressük olyan helyen is, ahol sosem fordult meg...Talán azért mert tanácstalanok vagyunk...és sietnénk...
    Nem mondom,... hogy nálatok mindig történik valami...nem unatkoztok .Most már csak jó dolgok legyenek, és pihenjél...

    VálaszTörlés
  3. Vera mert nem macskaaggyal gondolkodunk.egyébként eszméletlen helyekre bújnak el. Amúgy tanultsm ebből az esésből

    VálaszTörlés