Oldalak

2019. január 10., csütörtök

... és nálunk tegnap zengett a nyitnikék!!!!



Havunk csak ekkora, időnként nekikezd szakadni, aztán kifullad, s leáll a havazás, ez a kis semmi hó pedig elolvad.

Sötét a nappal, a szoba, a ház. Nem szeretem a sötét napokat. Olvastam Márta versét:

https://partfal.blogspot.com/2019/01/ho-ho-ho.html

oly jó volt elmerülni benne, lesimított.

Madár etetők, nálatok vannak cinkék? Innen eltűntek, hova lehettek? Viszont verebekből túltengés van. Mindig a régi mondás idézem amiben lócitrom és aszfalt is van. Nincs szegényeknek mit enni, nincsenek, nem járnak  úton már lovak sem.

Azért szeretem a telet.

5 megjegyzés:

  1. Az én etetőmet szinte csak cinkék látogatják...

    VálaszTörlés
  2. Nálunk cinege rengeteg van, jönnek reggelizni, ebédelni rendszeresen :) veréb is sok van, beülnek az etetőbe és nem engedik be a cinegéket, ezért haragszom rájuk.

    Hó van, jó vastag, hófehér párna, olyan szép itt felénk, érintetlen szinte, az úton csak két keréknyom látszik, mint régen a falvakban :) úgy vagyok vele, inkább most legyen, mint márciusban, hisz közepén vagyunk a télnek.

    VálaszTörlés
  3. Pécsett a városban szerencsére már nincs hó.(Nem sajnálom) Viszont tény és való, se feketerigó se cinke, hogy más szép madárkáról ne is szóljak. De verebek, azok vannak.Jó sok. De hát most mit tegyek ? Elzavarjam őket ?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Tegnap kikukucskáltam a kertbe, hátha találok valami eltévedt színt, néhány szirmot, de nem. Legalább az ég gyönyörű kék volt!
    Éjszaka ismét porcukroztak fentről...
    Itt cinkék, tengelicek, és egy balkáni gerlepár, ők az etetőből kihulló magokat csipegetik.

    VálaszTörlés
  5. Hozzám össze-vissza járnak. Hol ebből van több,hol abból.Amikor hideg jön, akkor megjelennek a cinkék.

    VálaszTörlés