Oldalak

2019. január 24., csütörtök

Elmentem, megjöttem,

s még csak el sem indultam.

Kecskemétre készültem, felvigyázni. Szégyellem, vagy nem is tudom, nagyon, de nagyon nem akaródzott most mennem, de a kötelesség... Nagy nehezen tegnap összeszedtem magam, ma reggel indulás előtt telefonáltam, hogy vannak? Kiderült a gyerekek betegek. Így maradtam, én a vírusoktól rettegek, ha lehet, kerülöm őket. (Ill. a betegségemnek nem használnak, úgy szoktam mondani két évembe kerülnek.) Nem tudom most mi tartott vissza, az egyre jobban terjedő influenza vagy a saját rosszulléteim. Viszont, ha kell így is segítettem volna. Nem tagadom ez most  így, nekem jól jött ki.

S ma az orrom sem dugtam ki a házból, már tapasztalat kutyát sem sétáltatok ilyen vad, hideg szélben. Csak etettem az állatokat. S futás vissza, be a jó meleg házikóba.

Néztem ismét a Nap, széna ... sorozatot, nem is tudtam, hogy van 3. része, hááát meglehetősen gyengére sikeredett. Untam, csak vártam hátha felpezsdül, nem igazán. Kár, mert az első két rész szédületes poénokkal volt tele. Nagy kedvenceim a régebbi cseh filmek. Az ezek korabeliek, pontosabban. Még a régi Filmmúzeum csatorna kapatott rájuk. S azóta többször is végignéztem ezeket, mindig jókedvem kerekedett tőlük.

Ajánlottam már? Naponta egy részt megnézek belőle: Miss Fisher rejtélyes esetei. Hogy adta-e valamelyik csatorna nem tudom én itt találtam rá, helyes, s néha nagyon véres és izgalmas, (viszont nehezen , de ezt még elviselem.)




https://www.youtube.com/watch?v=0ArRASLq-OY&list=PLTb8OYI4dHtjB_YFk5iWKBCLmlOlcV5GZ

2 megjegyzés:

  1. Nekem ajanlotta Aniko de meg nem volt idom...gyogyulast a gyerekeknek! Neked meg jo filmezest:) hetvegen en is fogok megint, jon vissza a ketjegu minusz hozzank:) 2 napig +6 fok volt...

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást neked és jó filmezést a tavaszi munkákig!
    Jól döntöttél, mert könnyen még több bajt okozhattál volna magadnak. A hóesés meg már csak hab lett volna a tortán.
    Szeretem ezeket a régi filmeket én is újra megnézni, most éppen aTV 4-en mennek jó filmek. Van azért még néhány kedvenc csatornám....

    VálaszTörlés