Oldalak

2021. július 31., szombat

Esett, Esett, ESETT




Ha eső nem is esett az árnyékok csodásak, a tavalyihoz képest kicsi virágokon. Léggömbvirág.A fenti kettő.

Aztán, ma éjszaka eleredt az eső. Tegnap nehéz nap volt. Csúcsként, este a szomszéd ház előtt az árokba becsúszott egy autó. Kiderült, hogy a szomszédasszonyomra szerdán rátörték az ajtót, mert feltűnt a segítőjének, hogy nem látta. Ott feküdt órák óta combnyaktöréssel. A férje fekvőbeteg. Sarokház, a másik utca felől szállították el. Nem hallottunk semmit, az ember ugyebár  kora délután bezárkózik. Ott dolgozott, szó szerint reggeltől estig ebben a hőségben a kertben. A vője szereti a korai burgonyát... Meg az évtizedes beidegződés.  Az az ember, aki nem tud leállni. Sajnálom. 

Ezek ma reggeli eső utáni fotók. Annyira, de még annál is jobban kellett az eső.




A leveitől megfosztott rózsakapu ontja a rózsákat.








Idén törpévé lettek a Canna virágok, amik máskor embermagasak voltak.








 

6 megjegyzés:

  1. De jó, hogy esett az eső. Lehűlt a levegő is kicsit? Itt most nem süt a Nap, és ez is jó!

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek!
    Végre mi is kaptunk egy kis esőt! Aranyat ér!

    VálaszTörlés
  3. Engem az erdőn ért a vihar és az eső.Bőrig áztam,de félelmetes volt a fák recsegése,ropogása.Féltem,hogy rám esik valamelyik.Villámlott,félelmetes volt az erdő.Azért egy kosár gomba és egy új gombahely lett a jutalom...
    Anci

    VálaszTörlés
  4. Azt a léggömbvirágot én lampion virágnak ismertem.
    Anci

    VálaszTörlés
  5. Már látom,hogy összekevertem a zsidócseresznyével!(mármint a neveket)
    Anci

    VálaszTörlés