Oldalak

2021. július 7., szerda

Ez meg az

 Nők Lapja 27. szám, vagyis a mostani. Nick Thorpe a Duná krónikása c. cikket ajá l9m, jó gondolatok vannak benne.

Szeretem a lapot, vannak kedvenc újságíróim. Néha aláhúzok benne egy - egy fontos mondatot, néha a címlapra írom fel, amit érdemesbek tartok visszakeresni. hogy messziről lássam. S vannak számok, amelyeket félreteszek. Új a főszerkesztő, Vass Virág, frissült a lap is. Kedves olvasmányom hetente. Sok más miatt is ajánlhattam volna, most ezeket emeltem ki.

Hazafelé autóztunk, mikor elkanyarodtunk egy számunkra ismeretlen falu felé. Végül Bödén kötöttünk ki. E gyönyörű templomot már fotóztam száz éve, azért felnéztünk oda.

Az aranyló búza melette ringatózott a szélben.




Nagyon szépen felújított szobor, Szent Mihály arkangyalé.



 
Azóta tombol a hőség, én meg fekszem. Túlterheltem a lábam, benyújtotta a számlát. Ez van.


3 megjegyzés:

  1. De szép templom! Öröm ránézni. Pihenj sokat, és gyógyulást kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást a lábadnak! Így vagyunk ezzel (Sajnos!), ha egy kicsit is erősebbnek érezzük magunkat, akkor nem tudjuk féken tartani magunkat.
    Jó hogy letértetek Böde felé, nagyon szép fotókat készítettél!
    Mi is tegnap jöttünk hazafelé Debrecenből, olyan jó volt látni a szép búzamezőket! A kukoricatáblák már nem nyújtottak olyan szép látványt, láthatóan nagyon szomjaztak, megviselte őket a hőség.

    VálaszTörlés