Oldalak

2021. július 24., szombat

Mára

 Fölépíteni
és belakni magamat
napmintnapmintnap.

Fodor Ákos 

 


A körtefa Pityerszeren található, a padok közt, a völgy előtt. Régen hatalmas volt, öreg társai vették körül emlékeim szerint, Őrizték a tájat, a látványt, az alatta legelésző teheneket. Aztán telt az idő, megöregedett, megcsonkították. Az élet, ha fáé is, de élni akar. Itt a példa. Szeretem. Néha rám jön, hogy látni kell őt. Ilyenkor autóba ülünk, nyáron késő délután, hogy zárás után érjünk oda, leülök a padra. Élvezem a csendet, a nyugalmat, a nyárt, s mélázom.

4 megjegyzés:

  1. Zárva a legelő?!Még ilyent!Tán belépőt is szednek?...
    Anci

    VálaszTörlés
  2. Nekem az olajfák hegyén látott olajfák élni akarása,folytonos megújulása jut eszembe róla.Jézus idejéből is látható olajfa a hegyen.Sajnos,nem mehetek oda újra megnézni,mint Te a körtefát,pedig de szeretném újra látni!...
    Anci

    VálaszTörlés
  3. Anci egy része lekerített, ott legelnek a tehenek. Ha jól láttam, mellette jelzéses út vezet. A pad a skanzenként látogatható rész szélén van, a skanzent, a hivatalos látogatást lezárják, de a terület nyitott, bemehetünk, csak a belső részek, házak nem látogathatók ilyenkor.

    VálaszTörlés
  4. Irtam , elszállt, ezt soha nem értem miért csinálja a gép. Megértem ezt az érzést, vannak megnyugtató csodahelyei az embernek.

    VálaszTörlés