Oldalak

2020. május 12., kedd

Vasárnap délelőtt


 ugrottunk ki az erdőre Zsebit vizsgáztatni. Múltkor nem bírta az utat, de estefelé volt, s meleg. Most semmi gond nem volt vele. Zsálya virágzata lenne?

 Őt még nyomoznom kell, de olyan kis finom, kedves.



 Zergevirág. S emlegettem a szőcei tőzeglápot. Idén még nem jártunk ott, pedig ott tele van velük a rét széle, fák alja.


 A kedvenc hidam az erdőn, s Zsebinek is. Mindig megjelöli, biztos, ami biztos alapon.


 Fodorka blogjáról és Pipulkától tanulva: orvosi atracél. Azt hittem borágó. Nem jártam messze tőle.

 Az oly kedves fények

S a Minotaurusz májusi fényben rejtőzködve a lombok alatt.

Amúgy, öröm a háznál: a szagelszívónk megadta magát. Szét kellett robbantani, mert beépített volt, s nagyon szépen elkészítve. Belehaltam a rombolásba. Most kereshetünk újat.

Esik, fúj a szél, hideg van, belefutottam, jól megfújt a szél, kevésbé öltöztem fel. Csak beteg ne legyek, nem hiányozna.

3 megjegyzés:

  1. Zergevirág, Erdélyben a túráink során milyen sokat láttam! (nagy bánatom, most olvastam a fő fő természetjáró szövetség hírlevelét, még nem ajánlják a nagyobb csoportos túrázásokat :(((}

    Olyan rossz szembesülni vele, ha elromlik valami. Azt hiszi az ember, örökké tartanak, pedig ááááá, dehogy! pár évre gyártják csak a mostani gépeket, mert akkor miből is élne meg az a gépgyártó?

    Vettünk egy fűnyírót, 3 év garanciát vállaltak rá, még örültünk is, ki vállal manapság bármire is három évet? Nem hiszed el, március 23-án járt le a garancia, erre a múlt héten lefüstölt a fűnyírónk...nem szedtük még szét, de valószínűleg leégett a motor vagy nem tudom mi lett vele, a penge sem akar forogni rajta, szóval azt hiszem kuka lesz, mert a javítás lehet annyiba kerülne, mint majdnem egy új gép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is füstőlt... csak eljön majd egy szép viládg, ismét. Bízni kell, másként nem lehet.

      Törlés
  2. A télen én is vettem szagelszívót.Az előző Whirlpool volt,most kétmotorost választottam.Hatékonyabb.Ami fontos volt a választásnál még az,hogy nyomógombos,mert az előzőnek egy gomb elhúzásával lehetett kapcsolni a programot,a műanyag gombok meg letörtek. EMagnál vettem,házhoz hozták.
    A sárga virág meg nem zergevirág,annak kerek levelei vannak.Itt jól látszanak a képeden a hosszú,hegyes kardlevelek.Ez a növény a bakszakáll.Majd olyan ejtőernyőket nevel a magnak,mint a pitypang,csak ritkábbat,nagyobbat.
    Figyeld meg majd a réten később is,meglátod!
    Szép estét,jó éjszakét!
    Anci

    VálaszTörlés