Oldalak

2020. május 4., hétfő

Nem is értem,


vagy nagyon is. Felkeltem negyed hat körül, miután vagy egy órája hasztalan próbáltam visszaaludni. Gondoltam, itt a lehetőség az olvasásra. Azóta volt teafőzés(macerás gyógytea), ebédelőkészítés, fürdőtakarítás. Mikor fogok olvasni?

Felfedeztem egy új kandúr ellátó szert: Zsályatea. A több sebből vérző, elég furcsa állapotú sebet szépen regenerálta estétől reggelig. S hagyja is, hogy teás papírtörlővel átöblögessem, rányomjam neki.

Azt hiszem éjszakánként kosztosunk van a macskaajtón keresztül. Két záras a macskaajtó, megoldhatom, hogy csak bejöhetnek, kifele nem mehet senki. Vajon nem tesz kárt a lakásban éjszaka a bezárt állat?

Két sorozatot nézek felváltva, s az előbb beadta az Escape ... egyik adását a rendszer. Napok óta nem láttam, nagyon szeretem.:

 http://jobbmintatv.hu/online/Csengetett,_Mylord-/1_evad/1_resz/


http://jobbmintatv.hu/online/Terapia/1_evad/1_resz/


https://www.youtube.com/watch?v=Svg2rONq8c8

Megjelent az új Veranda Magazin, Ha rosszindulatú akarok lenni, az Otti Magazin, mert olyan szinten nyomatják a cég termékeit, munkáit. Nem értem. Szponzorálja a lapot? Én személy szerint nem szeretem, de ízlés dolga. S nem hiszem el, hogy ne lenne az országban más, aki hasonlóval foglalkozik. Meg a tervezések is.

Az első házbemutató egy belvárosi penthaus lakás, tetőkerttel, jacuzzival és télikerttel, no meg zuhanyzóval a tetőn. Csak azt nem értettem mi ebben a vidéki? Miért egy vidéki házakat bemutató magazinnak kell lehoznia az említett cég kövein kívül?  Viszont bemutat egy új tervezésű parasztházat, letisztult, miközben hagyományőrző is (Panelből a modern parasztházba). Szerettem. Számomra a csúcs: Újraértelmezett parasztház játékos ívekkel. Ez valami meseszép, a szellem benne, az ívek, a kivitelezés. Ilyen példákat kellene mutatnia a lapnak. Szubjektív véleményem.

https://www.facebook.com/verandamagazin/photos/a.714569135278657/2830379550364261/?type=3&theater

Egyébként ezt a számot ritka színvonalasnak tartom. Vagy csak nekem adott sokat, érdekeset?

4 megjegyzés:

  1. Nézegettem én is,de néha csalódás, mert a borító sokat ígér, aztán belül nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, az ember mindigtöbbet remél. Ezt .ost jónak éreztem.

      Törlés
  2. Macskaajtó: hát lesz ramazuri, ha a kifelé-menési lehetőséget lezárod. Kb. két hónapja betévedt hozzánk egy fekete ördög - filmre kellett volna venni, hogy próbált menekülni. Én kiabálva hessegettem, ő nem találta a kijáratot - függönyre, asztalra, szekrény tetejére - mindenhová felment, mire végre kitalált. Ez a macska egészen biztos nem jön többet ide.....
    De hogy a csudába van bátorságuk egy idegen lakásba, (előszoba, konyha, étkező) besétálni, miközben a nagy szobában megy a tévé ????

    VálaszTörlés
  3. Öregasszony, míg hontalan volt éjszakánként bejárt hozzánk. Néha hallottam a finom csukódást, de nem vettem a fáradtságot kinézni, ki is az? Aztán hozta családját, már nyáron. Akkor nem zárom le, legfeljebb kevés ételt hagyok elől. Ha Cirnyó érkezne ne jöjjön hiába.

    VálaszTörlés