Oldalak

2020. május 9., szombat

Esteli erdőn, réten









Szeretem a füveket, a színeket, a fényeket amelyek a már nyugvó napnál éppen csak megmutatják magukat az erdőn. Szokásos ismerős a kutyával, s mi voltunk kint. A fáradó Zsebivel, nem jött végig az úton... A 4. fotó  eredeti helyszínén egy rókica kísért minket. Mesélte az ismerős jön, megnézi őket, aztán elbújik valahova. Ők továbbmentek, jöttünk mi, minket távolról figyelt.

Ma bementünk a városba, a fiamat nem láttam a karantén óta. Valamit alá kellett írnom neki. Aztán a piac felé kanyarodunk, már elmúlt 11 óra. Vegyes társaság volt, nem voltak sokan sem, s ellenőrzés sem volt. Fiam mesélte egy hete korán reggel nagy ellenőrzést tartottak.  S a városban eléggé nagy mozgás volt, mondjuk itt a faluban is. A megyében ismét több esetet diagnosztizáltak, állítólag nálunk nincs beteg. Vagy nem tudunk róla. Azért oly jó volt kimozdulni, "világot látni"Vettem bazsalikom, s kakukkfű palántát. Utóbbit a hangyák tették tönkre, frissíteni kell, sok teát iszom belőle

 Fekete nadálytő, neki egy babácskáját felfedeztem a fű között is.

 Borágó. Tavaly ahol egyszer elültettem, hiába ástam ki, mindenhol feljött idén.


6 megjegyzés:

  1. Az első kép a "selyem füvű rét" - az ötödik pedig egy nagyon jól sikerült fotó - "Fény és árnyék" nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kínlódtam is a fényképezéssel eleget: fény árnyek.

      Törlés
  2. Tudod, az első reakcióm az volt: Istenem, de szép! Még a napsütötte fű illatát is éreztem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig csak rét, s mégis mi szép van rajta,benne

      Törlés
  3. azta, milyen gyönyörű fotók, ...nagyon jólesett nézegetni, köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. s tudod ott a helyszínen is jó volt lenni, sétálni, létezni, s főleg kiszabadulni. Bár kerttel szavunk nem lehet, gondolva azokra , akik lakásaikba vannak bezárva.

      Törlés