Oldalak

2020. május 11., hétfő

Ezen én is sokat gondolkodtam

https://deluxe.cafeblog.hu/2020/05/08/kezmuves-osszefogas-a-32-evesen-elhunyt-edesanya-csaladjaert-aki/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=blogkovetes_deluxe

Azt mondták, hogy lehet telefonon szakvizsgálatokra jelentkezni. Nem lehet, a megyeszékhelyen egy hete nálunk nem. Azóta nem is próbáltam. Azt mindig bemondják, hogy  a vírus következtében hányan haláloztak el. S a vírus miatt? Már az elhanyagolt egyéb rendelések meg nem léte miatt? Jó magyarul írtam meg. Vagy akiket hazaküldtek a kórházakból ilyen és olyan állapotokban. Vagy megoldás: maszek rendelés, állítólag ott is sorban állás van. Vagy ennyi volt?  Állítólag mammográfiai szűrővizsgálatra mennek emberek. Hogy is van ez akkor? Kardiológiai szakrendelésre  és mammográfiai szűrésre is időpontom volt márciusban, ugyebár elszálltak.

Tavaly volt gyönyörű mélylila íriszünk. Most ahogy a fotó mutatja valakik lerágják, kilyukasztják, szóval pusztulnak.  Mondjuk tegnap reggelre vagy 30 fős csigakolóniát gyilkolásztam meg rajta, ezek újabb károkozások. Öröm a háznál. (S halál nekem, mert mozdulni nem tudok e percben. Így szép az élet...)



Ezt találtam megoldásnak, ha  a kártevő eredetét jól azonosítottam. Van valakinek tapasztalata?

http://gazigazito.hu/?modul=oldal&tartalom=434921

S jöjjön a napi kedves:




3 megjegyzés:

  1. Édes kis Kele! Olyan ő most neked,mint nekem tavaly a süncsalád.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt mammographiára időpontom húsvét utánra,ami elszállt.A múlt héten felhívtam őket új időpontért és közölték,hogy a vizsgálatok elmaradnak továbbra is,majd 18-a után hívjam őket időpontért.Ez Pécsen van.Itt időpontot sem adnak.
    Jobbulást kívánok:Anci

    VálaszTörlés
  3. Még egy vélemény Pécsről:
    A hivatkozott linkben leírtakból én csak azt nem értem, miért kérik, hogy ne írjam le a véleményemet a magyar egészségügyről ? – ami természetesen nem az egészségügy, hanem dicső kormányunk kritikája lenne. Miért nem írhatom le, hogy ez az egész, ami itt van, ami úgy van ahogy, égbekiáltó mocsokság, igazságtalanság és néha azt érzem, Isten létét is megkérdőjelezi ?
    Mert MIÉRT hagyja ?
    Avagy miért hagyjuk mi, hogy így legyen ?
    Igenis vérlázító, ami a magyar egészségügyben (is) történik – nekem is most van rokonom kórházban – tudnék mesélni…Szó szerint katasztrofális állapotok uralkodnak…(hozzáteszem – ott, ahonnan az én információim származnak – de nem hinném, hogy olyan sokkal jobb másutt.)

    Ha gondolod, töröld a kommentemet – de nekem ez a véleményem.

    VálaszTörlés