Oldalak

2020. május 24., vasárnap

"Bodzavirágból, bodzavirágból, hull a virágpor..."

Ilyen dús bodzavirágzás, mint idén van évek óta nem volt nálunk. Tekintve, hogy a kert közepén is van egy bokor, a kert alja pedig tele van velük.


  

  
 Belőlük gyűjtöttem szörphöz, ami évek óta nem sikerült nekem. Valószínűkevés és kicsi volt a virágzat. Idén Monika kapacitálására nekiduráltam magam, pihent is voltam hozzá, hogy karamellizáljam is a cukrot, stb. S sikerült. SIKERÜLT! Öröm és tényleg sikerélmény. 10 literszámra gyártom a menta- és citromfű szörpöket, nem értettem ez miért kudarc? Hogy a világ ne legyen túl kerek a mentáink idén elég nyavalyásak, alig nődögélnek.


 


2 megjegyzés:

  1. Nem fogod megbánni ezt a bodzaszörp befőzést ! Nálunk ez évek óta "menő" - én bolti szörpöt nem veszek - ezt mindenki szereti, és tényleg nem bonyolult az elkészítése.

    VálaszTörlés