Oldalak

2018. augusztus 9., csütörtök

Csak jelzem


megvagyok, meleg van, s kínlódok a cukorgyógyszerrel. Ez még enyhe kifejezés. Egyszerűen elviselhetetlenek időnként a mellékhatások.


 Ezt a házat, ami nagyon szépen felújított Hahóton árulják. A hirdetést láttam, hát elmentünk megnézni. 22 millió, 25-ről indultak vele. Nehezen viszik el. Pedig aki az ilyen típusú házakat szereti nagyon jól járna vele. Csak az ára... Belül is ilyen igényesen felújított, mint kívül.


Sétáltunk este Zsebivel, képzeljetek el egy szárazföldi (nem folyó menti) falusi utcát, ahol a házak előtt homokzsákok, s minden amivel a víz útját fogni lehet, ha jön. Eddig hétszer jött, pusztított, vitt mindent, főleg a sarat be a pincékbe, udvarokba, stb.  Nem tudtak dolgozni menni úgy hömpölygött az udvaron a víz, a vizes sár leginkább.  Az utcakép katasztrófa sújtott területet mutat. Régen sétáltunk erre, döbbenet volt a látvány.

S láttam, egy csodaszép kutyát, agárrokonság, szeretem azt a kutyafajtát. Olyan nemes megjelenésűek.

Hát ennyit írni nem akartam. Szóval megvagyok, megvagyunk, majd jövök, már három félkész bejegyzésem van amúgy.

2 megjegyzés:

  1. Jobbulast kivanok!! a haz nagyon szep!

    VálaszTörlés
  2. Hja...ha én nékem pénzem lenne...csak ilyen házakat vásárolnék. Bár... hogy a települést rendszeresen elönti az árvíz - az azért nem túl biztató. Nem is értem, miért nem próbálják megoldani a csapadékvíz-elvezetést ? Ilyen szélsőséges nagy esőkre - szerintem - a jövőben is kell számítani.

    VálaszTörlés