Oldalak

2018. augusztus 3., péntek

Eső előtt alkonyatban, reggel a kertben, annyira szerettem








és




 


 Kb. ahogy elterveztem.

 A fehér nyári orgona is beindult, s sajnos körülötte a pillangókat el kellett távolítani, kicsit túllőtték magukat. Nem is értem, ahonnan a magokat kaptam alacsonyak voltak. Idén, nálunk égig érnek, ez már túlzás, nem győzöm őket (sajnálatomra, de) kivágni.

 Íme az évek óta várt, s végre Kecskeméten megtalált cserjés pimpó. Meg is eredt!
 
 


 S ezek már a ház és a faház közti rézsű, kerítés fotói. Az oly kedves mályvák és a trombitafolyondár.

 


Írtam már róla, hogy kiszórtam egy zacskó egyéves magot. Lassan jönnek elő a növények...


Az újravirágzó lonc,


 s a futórózsa, csak a levelei sárgulnak...


 

 Végre nyílik az encián is.




6 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül szép ez a kert. Minden négyzetcentimétere <3

    VálaszTörlés
  2. képek alapján sem tudok betelni vele...

    VálaszTörlés
  3. Mint egy botanikus kert + park - valóban gyönyörű és valószínű most tetőzik a virágpompa - hiszen rengeteg csodaszép fotót mutattál. Jó volt nézegetni én is le-fel tekergettem :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem csodálom, hogy nagyon szeretted! Ez maga egy csoda! Ennyi szépség egy helyen! Itt csak üldögélni, nézelődni lehet! Nem volt elég végignézegetni!
    Szívesen ücsörögnék veled ott az egyik fehér széken! Olyan jó hangulata van az egész kertnek!

    VálaszTörlés
  5. hogyan távolítottad el a pillangókat?

    VálaszTörlés
  6. Csodás virágok, kert, és a fények elragadóak...

    Tegnap láttam egy filmet és gondoltam ajánlom Neked, ha még nem láttad volna. Kert, gyümölcsös és emberi csodaságok.. A csodák ízlelése 2015.

    VálaszTörlés