Oldalak

2018. augusztus 26., vasárnap

Ajánlom! Ajánlom! Ajánlom!

 http://kultura.balatonfured.hu/a-misztikus-vulkan-lesznai-anna/

 http://hatvanihirlap.hu/lesznai-muvei-talalkoztak-zoob-kati-ruhaival/


 A cikkben a  galéria mutatja az egész kiállítást, a megnyitót. Én kétszer néztem végig, már a kiállítást, az igazit. Nem győztem betelni vele. Amiről a könyvében, s itt-ott olvastam valahol  most "élőben" volt előttem. Valószínű másokat is elvarázsolt, mert sokan voltunk a nagy melegben érdeklődők. Január 6-ig tekinthető meg.

A ruhák is színt vittek a kiállításba, ahogy egy holt és egy egy mai művész alkotásai találkoztak, a mai továbbvitte a hajdanvolt alkotó szellemét, motívumait. S nem mellékesen az életművet is megismerhetjük.Annak sokoldalúságát, színességét, egy nem mindennapi művészt. (S a galériában más kiállítások is láthatók. S akkor már érdemes Balatonfüreden is  körülnézni.)







5 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon érdekel Lesznai Anna! Köszönöm az ajánlást! Még úgy is tervezek menni a Balcsihoz....

    VálaszTörlés
  2. Ezért is tettem fel, nézzétek meg.

    VálaszTörlés
  3. Zoob Kati a Zsolnay gyárban is készít(ett) ékszereket. Azok nem voltak a kiállításon ? Nagyon különlegesek a ruhái.

    VálaszTörlés
  4. A kiállítás Lesznai Anna emlékére készült, í ruhák az ő motívumait dolgozták fel. Gondolom az áprilisi budapesti bemutatón mások is voltak.

    VálaszTörlés