Oldalak

2018. augusztus 16., csütörtök

Menni vagy maradni?

  Love It Or List It : Surrey - Kirstie And Phils

Kirstie Alsopp angol belsőépítész, lakberendező, tv-s személyiség nagy kedvencem. Sorozatait a Deco csatornát, s gondolom a Spektrum Home-on is láthattuk/láthatjuk(ugyebár nincs tv-nk). Véletlenül fedeztem fel ebben a sorozatban Love It Or List It . Valamikor szintén a Decon ment Menni vagy maradni címen, eléggé furcsa megjelenésű, stílusú lakberendező és ingatlanos párral. (Gondolom csak a mi szemünkben.)



Aztán tavaly rátaláltam a YouTube-on egy kanadai változatra, fiatal tervezőnő és ingatlanos kettőssel. Szívesen néztem a táj miatt, a lakások miatt, kísértem végig a lakásátalakításokat, a küzdelmeket a rossz lakásokkal/házakkal, amikre mindig átalakítások közben derült fény. S hogy mindenből, s mindezek ellenére mit is hozott ki Jilliam  a lakberendező belsőépítész és csapata. Nem mellékesen a hölgy a sorozat alatt kihordott egy gyermeket, időnként ő is feltűnt az epizódokban anyjára kötözve. Nem semmi, hogy a producerek ezt, s így is bevállalták.

A sorozatot kerestem megint, s így találtam annak egy angol változatára Kirstie Alsopp-pal. Eléggé egyedien öltözött hölgy, viszont tud, fantasztikusan látja át a tereket, s tesz javaslatot a változtatásra. E sorozatban nem a műsorvezető vagy lakberendező változtat, alakít át,  ő tervet ad, a megrendelő kivitelez(tet), miközben nagyon szimpatikus ingatlanos társa új ingatlant keres a családnak, aztán a végén eldönthetik maradnak-e a szeretett otthonban vagy választanak a bemutatott listáról. Az öt részben (amit láttam) mindenki maradt a régiben... A kanadai változatban is többnyire, bár abban voltak akik éltek a felkínált lehetőséggel.

Lehet, hogy a sorozat már megy, ment is a Spektrum Home-on, nekem új volt, kedveltem. Ezért is osztottam meg veletek. No, meg a tapasztalattal, egy ötlet, két nemzet variációi a témára, s milyen más sorozat is jött ki belőle. Mindegyiket a maga egyedisége miatt érdemes megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése