Oldalak

2018. augusztus 12., vasárnap

Fodorkának


 



 
 


8 megjegyzés:

  1. ♥♥♥ Az első három képen, ha jól látom, keresztes van, karjában zsákmányával. Az utolsón egy csodás darázspók. És képzeld, megtaláltam a keszekusza hálót szövő pókot is: itt olvashatsz róla: https://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_533_ErdeszetiRovartan/ch40.html
    Ezek a törpepókok, van több fajtájuk is, én biztosfenyő-törpepókot láttam, tekintve, hogy fenyőfán szőtte hálóját.

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy, egy lepke volt a lábai közt!!!! Szuper!A darázspókot nem találtam meg a művén, most olvashatok róla, köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anikó, ide írom, mert hátha már nem olvasod a hozzászólásomat, ahol ajánlottad. A Most jó című filmet megnéztem. Kicsit sírtam is rajta természetesen. Love Story volt hasonló, de ez mégis más, és valahogy, emberibbnek és jobbnak éreztem az alakítást is. Köszönöm az ajánlást, ezentúl is mindig jövök és mindig meg fogom nézni, amit ajánlasz:-) üdvözöllek, jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Én is megnéztem a filmet - bár két nekifutásra sikerült, egyéb hátráltató tényezők miatt. Potyogtak a könnyeim, akár akartam, akár nem. Tetszettek a színészi alakítások is. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Én is , én is! Nekem is nagyon tetszenek a képek!

    VálaszTörlés