Oldalak

2014. június 11., szerda

Madárkák



 

   





Még házunk sem volt, a gyakorlatban, csak papíron, de már vettünk madáretetőt. Erdélyiektől, jobb híján templomkának használjuk. Aztán itt voltak a macskanépek, Hypó nagyságos asszonytól eredően  nagy madarászok, itt még a környéken sem láttunk madarat.
Idén tavasszal egyszer csak észrevettem, hogy a kert sarkában egy rigópár igencsak kacérkodik egymással, dolgoznak, építenek. A nagy szélvihar után nem láttam őket. A mai este úgy hozta, hogy én is kiültem a diófa alá (onnan fotóztam, vagy tíz méter távolságból). S a madáritatót elhoztam még délután a fűzfa alá, hátha látom, hogy használják a madarak. Szerencsém volt, többen jöttek, fürödtek, ittak, jöttek-mentek. Jó volt a csend, a repkedő madarak látványa, előkerült egy/a rigópár is. S a nyugodt, békés este. S ha három évet is kellett várnunk rá, mégiscsak lettek madaraink!







4 megjegyzés:

  1. :) klassz kepek, latszik ahogy lerazza a vizt..en is szerettem nezni.
    puszillak Aniko sok sok szeretettel, es majd jovok!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó :) Nálunk a Cica mindig elzavarja őket vagy megfogja :/ Jó lenne egy ilyen fürdető szegényeknek ebben a melegben.

    VálaszTörlés
  3. HURRÁ!!!!!!! Csodás ez a madáritató! Jó,hogy magasan van,ezt szeretik a madarak: biztonságban érzik magukat! Számomra csoda és nem tudom a titkát,hogyan találják meg az itatót?????????? Nálam is jönnek .A nagy kőitatót nem használják nyáron,az eléggé lent van nekik és a darazsak isznak belőle.:))))) Meg a kutyusunk is közelebb fér hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Hasznos, fontos dolog ez a madáritató, ez elősegíti, hogy gyakrabban láss madarat.
    A nagy természetfotósok direkt madáritatót építenek a fotózáshoz, hogy ott természetes közegben örökítsék meg őket.
    Ilyen Máté Bence természetfotós is:
    http://hidephotography.com/

    VálaszTörlés