Oldalak

2014. június 9., hétfő

Munkás ünnep

 Ilyen volt...



Ilyen lett...

8 megjegyzés:

  1. A részletek lemaradtak: minden gép elromlott, hosszú, most vettünk újat, közben megnőtt méteresre a fű, a gaz, egyszóval minden. Egy levendulám áldozatul esett, agybajt kaptam. Ma reggel odaálltam minden mellé, ami fontos, vagy kézzel vágtam körbe, mint hónapok óta. Annyi munkám van bennük, ne pusztuljanak.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, én hibáztam az előbb! Szóval csak azt akarom mondani, hogy ez aztán tényleg mozgás, nem kell már mellé semmi más.

    VálaszTörlés
  4. Jó sok munka ebben a hőségben!
    A levendula mennyire lett sérült? Hátha kihajt jövőre.

    VálaszTörlés
  5. Mamka! A virágai, pontosabban a bimbói, idén virágzott volna először..

    VálaszTörlés
  6. A kert alapjaban veve torna, es nekem meg a mosas is hozzajon a 90 lepcsommel:) elhiszem, hogy ilyen munka utan nem hianyzik egyeb.Jo sokat dolgoztatok!

    VálaszTörlés