Oldalak

2014. június 27., péntek

A szürke érzés

" A szürke érzés. Anya mondta rá ezt aszót, amikor Dahling néniről beszélgettünk. A depresszió az az érzés, amikor az összes érzésünk kerekes székben ül. Kezük sincs már, és nincs ott senki, hogy tolja őket. És talán még defektes is a kerék. Nagyon kimerítő dolog."

és a könyv ahonnan kiírtam. Akinek kiskamasz gyermeke van adja a kezébe, imádni fogja! (Tami pl.)

Andreas Steinhöfel - Rico, Oscar és a nagy nyomozás

Imádtam ezt a  megfogalmazást, s ha már könyvekhez keveredtem (mintegy véletlenül), legyen itt egy a 14 év fölöttieknek, főleg lányok kedvelik, adják  kézről kézre, megjegyzem teljes joggal. A  kínálatból végre egy normális könyv. S nem mellékesen még filmnézésre is buzdítja őket, s még ráadásabbul sorozat, lehet izgulni, várni a következő, a 3. kötetet!!!!!


Kalapos Éva - D.A.C. - Egy új élet

S végre megszereztem  a Hideg szódát. Végre elmerülhetek benne, mert mikor a tavasszal megjelent a Nők Lapja Kertek.., abban egy részlet, azt kb. harmincszor olvastam el, bekattantam tőle, mert valami ismerős érzést, gondolatot indított el bennem, kertileg. (Készült is egy bejegyzés, de még nem fejeztem be, nos ideje megtennem.) Majd leírom. Ennyit mára, így hamar, hamar. Legyen mindenkinek szép hétvégéje! Jó könyvekkel!

2 megjegyzés:

  1. neked is legyen szép hétvégéd, örülök a könyveidnek (várom a bekattanásodról a bejegyzést:))))

    VálaszTörlés
  2. Köszi az ajánlót, mindjárt utána is nézek! Nagyon jó a kiragadott rész.:)

    VálaszTörlés