Oldalak

2017. október 5., csütörtök

Az eső az ég elérzékenyülése,




 ami annak a bizonyítéka, hogy a világnak szíve van. David Foenkinos



 A harmatcseppek halk koppanásokkal jártak az avaron, s a domboldalak egy ködtakarót húztak az arcukra, hogy jobban egyedül legyenek. Fekete István




Künn köd volt, s az estében eltemetett évek jártak.   Az öregember hangja rekedten lépegetett az emlékek útján, és az elmúlt idők árnyai jöttek-mentek a szobában. Fekete István



Vajon hány éves korunkban vesszük észre először a hideget és a sarat? 

A szél is olyan különösen fúj a sötétben. Van benne valamiféle nemtörődömség. Megsimogat bennünket, majd továbbáll. Katherine Webb

7 megjegyzés:

  1. Nagyon finom volt ez a bejegyzésed. Léleksimogató. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Én is szerettem, amikor összeraktam. Köszönöm, Györgyi.

    VálaszTörlés
  3. Jó volt nézni a képeket, de még jobb volt olvasni Fekete I.sorait. Melyik könyvből idéztél? Van sejtésem...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Ködöt és a Karácsonyi látogatókat olvastam, valamelyikből.

      Törlés
  4. Ohh, de tetszik ahogy összeállítottad a képeket az idézetekkel!! Nagyon-nagyon a lelkemnek való.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon, bar itt egeszen mas kozegben vagyok meg, nyarban:)

    VálaszTörlés