Oldalak

2017. október 14., szombat

Számvetés

46 éve érettségiztünk, a tavalyi találkozóra nem jutottam el mindenféle egészségügyi okból.

Egy kis számtan:

huszan voltunk, egy a végére, amikor már sokan elmentek ért oda

heten már nincsenek köztünk

heten nem jöttek el (de valakivel a piacon találkoztunk, még előtte)

négy ember maradt ki még a négy év alatt

Jó hangulat volt, jól éreztük magunkat. Jó volt együtt, volt akivel érettségi óta nem találkoztam.


 Nosztalgia fotók. A templom bal sarkában, ahol egy lámpa látható kezdtük a kollégiumban az első évet 28 fős szobában. A három ablak volt a szobáé, mellette tanári étkező. Aztán feljebb, s kisebb létszámú szobákba kerültünk.




 

 

 Ez volt a gyakorló óvodánk, akkoriban minden egy kommunista mártirnő nevét viselte. S nem volt ilyen szépen felújítva egyik épület sem. Volt osztálytárs, aki később itt dolgozott már óvónőként. Szép emlékeket idéztünk, azért, minden esetre. Óvodáról, iskoláról, kollégiumról. Pedig micsoda körülmények közt éltünk itt... Viszont ráláttunk a Sétatérre, a székesegyházra, sokért kárpótolta az embert.


S pár fotó, csak úgy, egy kirakatból, a témához illően:


  S nem én lennék, ha...

 



Egyébként, mentem, ott voltam, jöttem haza.

5 megjegyzés:

  1. Mennyi szep emlek lehet ennyi evtizedben..biztosan nagyon jo volt:)meg akkor is, ha akkor nem:)

    VálaszTörlés
  2. Nahát!!!! :D
    Szép így felújítva a kollégium.
    Már heten nincsenek köztünk? Ez szomorú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S mindenki daganattal ment el, ez még tragikusabb.Sokat gondoltam rád, de jöttem-mentem. A kolesz nagyon, de nagyom megváltozott, előnyére.Törődnek vele, nem csak a nyájat őrzi. Az emlékeket akkor sem vehetik el tőlünk, s szépek mindezek ellenére.A barátnőm még általánosba is odajárt, próbáltuk belőni melyik épület lehetett. L alak? Stb.

      Törlés
  3. Nocsak, nocsak, szervus Leöwey-s ! :-) Én Janus-ista voltam... Igaz, kicsit öregebb vagyok, én 63-ban végeztem...Jaj, de elmúlt az idő...Mi minden évben találkozunk (pécsiek) - de már közülünk is hiányoznak hatan.
    Nagyon szépen felújították most a templomot és az egész épület-együttest.

    VálaszTörlés
  4. Mi is a Janus-ba jártunk, de a Geisler Eta kollégiumban laktunk, ott a templom mellett a sarokban, a földszinten, aztán már mindenfelé. Úgy hívtuk: a kóter. Mégis szép emlék, máig is.

    VálaszTörlés