Oldalak

2021. október 31., vasárnap

Rég emlékszem ilyen pompás színekre az őszi kertben

S akik nem olvasnak el,sajnálom. Én csodaként élek meg minden napot, ahogy napról napra mások a színek. Csoda és öröm számomra az után a finoman szólva nehéz év után. S az is lehet, mire a fotókat feltettem egyes bokrok már csupaszok. de a fotók akkor is visszanézhetők, s őrzik ezt az ezernyi színt és szépséget.











 A film egy beteg ember elfogadásáról szól, s persze ott a szerelem.   Átéltem, benne vagyok, voltam. Nehéz, a betegnek, s  környezetének. Ilyen címmel meg sem néztem volna, ha nem a betegcsoportban ajánlják. Eredeti címe: Emlékezz a vasárnapra. Nem értem néha minek kell idióta magyar címeket, bocsánat jópofi címeket adni? Így várják el a sikert.!?  Könyvet sokszor választok borító alapján,  egyszer-egyszer  belenyúlok, s  szörnyű borító egészen jó könyvet takar. ki érti ezt?


9 megjegyzés:

  1. Jól mondod, csoda minden nap ezen az őszön a színekkel kapcsolatban. Sok éve járom az erdőket, hegyeket, de nem is tudom volt e ennyire színpompás, mint az idei. Ki kell fogni ezt is, mert mikor mentünk egy hete Torockóra, világszép volt minden, de két hajnalra is fagyok voltak és mire jöttünk haza, már rengeteg falevél lehullott. Ettől függetlenül hatalmas élmény volt 😍❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is hulltak folyamatosan, pedig vannak fák amik még nem színesedtek. Ők dobják majd az utolsót.

      Törlés
  2. És sokszor a bugyuta címek miatt nem nézik meg az emberek a jó filmeket. A képek szépek, mint mindig :) Jó egészséget!!

    VálaszTörlés
  3. Ezek a szinek szépségesek, megunhatatlanok.Nem tudok velük beteleni.Már előre sajnálom, hogy levetköznek és a sok levél a földön lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véra volt bokor, hogy estéről reggelre levetkőzött

      Törlés
  4. Mivel nem tudok sétálni, az ablakaim előtt lévő fák szépségét nézem.Már sok levél van a földön, de ez a szőnyeg is csodálatos. Blogokba is járok nézni a mások által látottakat. Ilyen blog a tied is. Mindig szép fotókat hozol. Köszönet érte.

    VálaszTörlés
  5. Éva, én szeretem, lássa hát más is. Én is eljárok "kertekbe".

    VálaszTörlés
  6. Ezzel a szépséggel nem lehetz betelni és csak fotózni, fotózni kell a map minden szakában! Meg kell ezt örökíteni, mert olyan jó lesz visszanézni őket, amikor már csak a kopár kert marad. Különben annak is megvan a maga szépsége. Nagyon szeretem a fotóidat, olyan jóérzékkel tudod megörökíteni a szépségeidet!
    Meg fogom nézni ezt a filmet, lassan úgyse tudunk kertelgetni.

    VálaszTörlés