Oldalak

2021. október 8., péntek

Boldogság, nem várt szerencse

 Ez annyira véletlen felfedezés volt, hogy nem bírok magammal, megosztom veletek. Van egy kertes blog, nagy kedvencem. Szuper dolgokat tanulok tőle, felhívja a figyelmet sok dologra, egy a hibája, nem enged kommentelni. Ez nekem annyira hiányzik. Nyomoztam, kerestem, nem akadtam rá a bloggerére. (Amúgy jó nyomozó vagyok, de ez nem jött össze.)

Milyen a véletlen! Kezembe kerültek ill. hoztam kertészeti lapokat, az elsőt kinyitom, s "csengettek"! S íme, ott van a riport a kertésszel! Most már, ha tudom, ha akarom közelíthetek a kertészhez. Már tudom az útját, a közvetítő személyt, ha vállalja. Egyébként a cikk írója szakember, ő is köztünk volt a blogvilágban. Aztán évekre eltűnt, őt is mostanában fedeztem fel a fb-on, s már a kertjébe is "beléphetek". Apró öröm, azt hogy nekem hatalmas csak én tudom. Ez az év a bajaival, stb. nekem kiesett a kerttel, annak örültem, ha fenntarthatom. Most ez a két felfedezés akkora lökést adott, hogy nem szabad feladni, csinálni kell. Feladni eszemben sem volt, de "leültem", ha ismeritek ezt a kifejezést, most kaptam egy lökést a tovább küzdéshez.

S íme a bokrok egy része eső után, elkezdtek színeződni, nagyon finoman.

Kecskerágó

Varázsmogyoró, ha összejön az igazi szín az egész bokron pazar lesz

Tölgylevelű hortenzia, ő a nagy felismertetőm, hogy a mi kertünkben többnyire minden növény legalább 3 éves késéssel kezd magához térni, növekedni. Az oly sokat említett "altalaj" miatt. Hát jó türelmem van...

Fekete berkenye asterrel. No, ők aztán nekieresztették magukat a kert ezen részén, ember magasak dőlnek mindenfelé. Közéjük sem mertem eddig menni, ma is csak védőszemüveggel mertem körülnézni.
 
 S a ház dísze, alkertésze, a kert őrzője, éppen esőben felvett pózban:
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon megdolgoztattad az alkertészt, hogy így elfeküdt, elfáradt a sok munkában!
    Sok apró öröm van az életben, ami időnként nagy lökést tud adni az ember lányának! Kívánom, hogy ez a lökés nagyon sokáig maradjon veled és tudd kedvedre alakítani tovább szépíteni a különben is nagyon szép kertedet!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy közelíthesz a kertészhez, és hogy ez nagy öröm neked.
    Cicus alkertész kiborult, kipiheni a fáradalmakat!:)

    VálaszTörlés
  3. Jó neked!Terem berkenye a kertben.A vásárcsarnokban hetente egyszer árul egy srác,egész nagy ültetvénye van.Szépen palackozva,szép címkével,keskeny,hosszú fehér üvegben.Szép!Fél liter 2000 Ft körül van.Reggel éhgyomorra kell fél decit fogyasztani.Állítólag csodás hatása van.Tiszta préselt lé.
    Régebben Szabadkáról hoztam egy ismerősnek,most van itt is.Legalább fogyasszátok el,ha van!
    Anci

    VálaszTörlés
  4. Milyen igaza van az alkertésznek! :)
    Szép részletei vannak a kertednek, meg úgy az egész kert az ám!
    az enyém ritka lepusztult...bár a vetett fűmag szépen kikelt, állandóan locsolva, itt a világon semmi csapadék nem volt... :(

    VálaszTörlés
  5. Ó, a fű.itt sem tökéletes, de kit érdekel? A többi, van ami szép, de tényleg, már nem is érdekel ( annyira) milyen is volt tavaly. Csak néha sajdul bele a szívem...Néha.

    VálaszTörlés