Oldalak

2021. október 6., szerda

Új nekifutás


 a természetben. Ezek a hólyagos habszegfűk újra nyílnak vagy idén most igazán, a kert hátsó, vad részén. Igaz, kicsik, de virágoznak, csoda szépek a reggeli fényben, harmatosan.






Ha kisétálok a kertbe alig tudom visszafogni magam a ténykedéstől. Ők a ház előtt búcsúszimfóniát adnak elő. Nem gyönyörűek?

Napok óta áll itt a bejegyzés, mobilon kezdtem el írni, most javítottam az elírásokat is.  Ma megyünk kontrollra, állva látom a mérlegen a súlyomat szemüveg nélkül. Nehéz így csak létezve lenni, pörgetni a napokat. Ez van, kivárom a végét. 

Kecskerágót szedtem a kert alatt, véletlenül az ablakba került, s milyen jól tettem. Úgy látszik, ezek az elköszönő fények mindegyikünket megragadnak.





3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az új háttérképed, mint ahogy gyönyörű a fény játéka az ablakban készült növényeken is.
    Könnyebb napokat és jó egészséget kívánok Neked ismeretlenül is.
    Nagyon szeretek idejárni - talán már írtam ezt régebben is:)))

    VálaszTörlés
  2. Második nekifutás:))) Gyönyörű a fény játéka az ablakba tett Kecskerágó levelein (is).

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az ablakos képek tetszenek különösen. Olyan otthonos hangulatot adnak. Szép, hangulatos a házatok. Ezt már írtam, de csak ismételni tudom önmagam.

    VálaszTörlés