Oldalak

2021. október 6., szerda

Kezdődik!




A színek megjelenése a kertben. Az idei kert miatt amúgy is elkeseredett vagyok, tenni sokat nem tudtam, nem tudok. Viszont a fotók mégis azt súgják van értelme/eredménye  annak, ahogy eddig dolgoztam vele. A tobzódás? Majd jövőre. Bár vannak részek, ahol nagyra nőttek, elborítják a kerítést az asterek, máshol ugyanezek alig 40 centisek. Nem tudok, merek bemenni közéjük, sűrű a növényzet, a por, stb. Nem látom a kedves tölgylevelű hortenzia hogy is pirosodik?

 Ma voltam kontrollon, tökéletes a látásom. Azért még 4-5 hét a kímélet ideje. Ez volt a mai jó, mert délutánra az eső is eleredt, túlzásba nem vitte, de az épület hűl le. Én valamiért nagyon fáztam ma, be is fűtöttünk, égnek mécsesek, s a füstölők, adva az embernek némi melegséget.

6 megjegyzés:

  1. Azért mégiscsak szép az ősz is! Legalábbis színeit illetően...
    Mellesleg ma én is begyújtottam a konvektort - és jólesett a langy-meleg...Kíváncsi vagyok az idei télre....

    VálaszTörlés
  2. Örülök a jó hírnek, hogy a látásod tökéletes lett! Ennél jobb hír nem is kell! Jó volt arra a hangra hallgatni!
    A kerted meg minden évszakban gyönyörű! Élvezd ki a szép őszi ruháját! Ne menj közéjük, a munka megvár!

    VálaszTörlés
  3. Elkezdték a fűtést a lakótelepen.
    Örülök, hogy megjavult a látásod, ennél jobb hírt nem is hozhattál volna.
    Szépek az őszi képeid, tényleg elkezdődött már valami az új évszakban.

    VálaszTörlés
  4. Ezek a színek... csodásak...

    VálaszTörlés
  5. Mancóka, Éva, Vera köszönöm.

    VálaszTörlés