Oldalak

2019. augusztus 1., csütörtök

Két napot

többnyire végigfeküdtem, a tegnapi napom szörnyű volt. Jó óránként ájultam be. Ma könnyebb, s milyen az ember, nekiálltam a lakásomban a tűzhely környékét "kiganézni". A fiam is takarítja, de most valahogy másként néz ki...

Vártuk a gázosokat, gázórát cseréltek. Elindultunk enni(gondolván délben ős is esznek), mire az étterembe értünk, jött a telefon megérkeztek, visszamentünk. Közben újabb telefon, egy értesítő cédulát kellett átvenni, de kiváltása négy után lehetséges, már nem vagyunk a városban. Mire hazaértünk újabb telefon, elkészült egy több hónappal korábbi rendelés. Nos, ezt már lemondtam vagy eltoltam, majd lesz egyszer ismét egy ügyintéző nap, amikor átvesszük.

Ígértem az unokámnak, hogy elhozom pár napra, viszont amíg az időjárás kiüt nem merek indulni. Ő meg várja, de tudom a határaimat, s most nagyon megviselt vagyok. Szép kis nyári napok, nem mondom.


4 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánok:
    Anci

    VálaszTörlés
  2. A hidegfrontra te is érzékeny vagy. Én is álmossággal küzdök. Tudom már írtam,de mégis mindig meglep hogy milyen érzékenyen érint.

    VálaszTörlés
  3. Elnézést, elmaradt a válaszom. Köszönöm, már jobb. Azért az időjárás nem semmi, akárhogy is. Bea, az alapbetegségem üt ki, ritka, nehezen megérthető.

    VálaszTörlés