Oldalak

2019. augusztus 31., szombat

Ez is, az is,főleg dicséret

 a farakás környéke. A dicséret az uramat illeti, hogy nyár végére eltűntek a gazok, a ránőtt fű, stb. Furcsa végigmenni az úton, hogy nem a csumpi fogadja az embert. Alapos munkához idő és kivárás kellett. Megérte.


 Ő a szomszéd vendég. Fiatalka, s főkertész... a szomszédban. Zsebi pedig stressz alatt van, mióta megérkezett. Ugatná, ha bírná szusszal. Hiába, öregszik az öreglány.


Ő pedig az én gyengeségem. (Igazából nekem Süsü a nagy kedvencem, hát miatta...) Azért megérné a faluban körbefotózni a kerteket kerti dísz ügyileg. A legnagyobb gyűjtemény idén nem került ki, pedig több évtizedes, s tényleg gyűjtés. Az újak is gondolom majd azzá lesznek, legalábbis néhol. Szomszéd falu, újonnan épült faház, még a festményét is kitették a ház elé... Reklám céljából? Mi van a ház fala előtt? Hatalmas kerti törpe. Nem tudtam eldönteni fricska miatt, avagy mert szeretik?

S egy szépségecske:

megbújva a bokrok alatt, cserjés hortenzia lesz majd. Csipkedtem, bokrosodjon, a mindezek ellenére mégis hozott virágot:



S látjátok ott bújik, ott középen, hátul, jól elrejtve, mint a csigaette ajugák.


2 megjegyzés:

  1. Olyan szép a hortenziád (annyira szeretem...)
    A farakás "alkotóját" remélem kellőképp megdicsérted ? Mert megérdemli.

    VálaszTörlés