Oldalak

2019. június 9., vasárnap

Szellemi kalandozások

 


 A könyvet olvastam, s a zenét megkerestette velem. Nem győzöm hallgatni, egy hangulatot hoz vissza. Gondolom sokunkban. Azért a könyv meglehetősen kemény, erősen politizált, de az írónő most is jól ír. Gondolom a kor, amikor játszódik erről szólt. Akkor is a zenét, a dalt nekem mégis  felidézte, a fülembe tette.


 https://konyves.blog.hu/2019/06/08/orvos-toth_noemi_interju?utm_medium=indapass&utm_campaign=inda_notification&utm_source=notilayer&utm_source=fejlec_bloghu&utm_medium=noti-dropdown&utm_campaign=fejlec

5 megjegyzés:

  1. Én is szellemi kalandozást tettem és megnéztem a Csernobil sorozatot. Örültem, hogy bemutatva lett mi is történt ott. A szereplőkkel átélhető módon, testközelből. A tudósokkal magyarázattal. Nagyon jól elkészített sorozat.

    VálaszTörlés
  2. Ez a dal azért marad mindörökre kedves számomra, mert egy moszkvai éjszakát idéz fel. Rég volt, szép volt....

    VálaszTörlés
  3. Ez a legjobb eloafas az orosz ellenere is. Nagyon szepen enekel.

    VálaszTörlés
  4. Ha nagyon összekapnám magamat, még talán oroszul is el tudnám énekelni a Moszkvaparti estéket :) fújtam ám kívülről, nagyon szerettem. "Padmaszkovnyije vecseráááá" - jujj :)))

    VálaszTörlés