Oldalak

2019. június 4., kedd

Holnap

neurológia, tehát belehúztam. Ma olyan nyugtalan napom volt, nem találtam a helyem. Estefelé kezdtem el kertelni, ne a melegben tegyem.

Nálunk idén lenne eper, de rohadnak a szemek, bosszantó.

Szomszédasszonyom meséli talált egy növényt az ajándék virágcserépben, kiültette, óriási lett. Mi lehet? Megnéztem, fekete nadálytő. Végül is nálam kötött ki, ő permetezi a szőlőt. Én végtelenül megörültem neki, régóta kerestem.



 A gyöngyvirágcserje, nagyon kedves nekem, beindult.

 Az illatos zsálya akkora mint egy hűtőszekrény, azok a régiek, közepesek. Itt is látni.



A díszhagyma emberfej nagyságú. Ez máshol is ekkora vagy csak itt nőtte túl magát? S egy kis délutáni nyüzsgés rajta.

https://www.instagram.com/p/ByS7pwVlDz_/

 S a holnapi kontroll legnagyobb gondja: mit vegyek fel?. Minden lóg rajtam. Majd valahogy összeszedem. A novemberi májusban valahogy nem volt kedvem nyári öltözék után nézni.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Remélem túl vagy a nagy izguláson, és minden rendben! Gyönyörűek a virágok...Nekem most kezd nyilni a hagymavirág....idén nagyon picik lesznek a gömbök...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek nagyok, nekem idén van először, ezért nem ismerem a mértékeket.

      Törlés
  3. Szép virágaid vannak!
    Gyere hozzám, írtam a szamóca védelemről, hogy nem rohadjon az esőtől.

    VálaszTörlés
  4. Minden lóg rajtam: Szóval tartod a súlyodat. Gratulálok! Én 7 kilót visszahíztam.

    VálaszTörlés
  5. Ma belehúztam, annyira kívántam az aranygaluskát. Hát készítettem, sodóval ahogy illik, s rájárok. Tényleg, hetek óta készültem rá.

    VálaszTörlés