Oldalak

2019. június 14., péntek

Hogy múlik el a világ dicsősége?

 

és a rózsáké... Azt mondta a rózsás hölgy, hogy 3. évre lesznek szépek. A futórózsánknak 3. éve van, pazar volt. S a tearózsák is. Most már elvirágzott a futó, s meg is támadta a gomba. Az összeset, az este permeteztem őket. Ki tudja milyen sikerrel?  Ennyit a szépségről, ami múlandó, s addig kell élvznünk amíg tart. Csodáltuk is, abban nem volt hiba.




Ma reggel nézem a nyári orgonát, annak száradnak,  s kókadnak le a csúcshajtásai.???? Hogy a kert tele van mindenféle bogárral az biztos, s nem mind jó szándékú, most már pillangókkal is, jönnek a nyíló virágokra.

Némileg lesérültem, az uram esőelvezető "alulapot" tett az ajtóra, mezítláb nekimentem, némileg lehúzta a bőrt két ujjamról, amire nem húzhatok lábbelit. A legrosszabb helyen van, főleg az egyik. Bentre van tutyim, Anci barátnőm sok éves ajándéka, csak ebben kertbe nem mehetek. Micsoda értéke van most!

Ez a meleg engem szétsív, nem kell ahhoz udvarra mennem. Esténként  úgy érzem mintha egész nap arattam volna, pedig szinte nem csináltam kint semmit.

Ma nagy feladat vár, szét kell pakolni a csőszobát, tele van mollyal. Honnan jöhettek? Élelmen nincsenek, ott már rendet vágtam, egy darab sem volt. Nem szeretem munka.Erősen nem szeretem.

5 megjegyzés:

  1. Látod, milyen önzetlenül gyönyörködtetnek pompás virágzásukban, és még a lehullott virágszirmok is megszépítik az alattuk lévő területet. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek ezek a rózsák...és lepottyogott szirmokkal is szép, inkább mutatós,az elmúlást jutatja az eszembe

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is a szirmok is tetszenek alatta..ugy, mint itt a magnolia fak, amikor hullatjak.
    Jobbulast a labaddal!! es valahol olvastam oda, hogy jon a lehules.

    VálaszTörlés
  4. Közösen válaszolok, tényleg szép volt lehullva is. A kicsik még virágpompában, soha ilyen gazdagok nem voltak. Lehűlés? Jöjjön, jó lenne. Nem csinálok semmit, "szárítom" a lábam, gyógyuljon, nem tudok lábbelit felvenni.

    VálaszTörlés
  5. Ha csak olyankor viseled a tutyit,amikor megsérült a lábad,akkor soha ne kelljen viselned!Volt már ilyen,hogy csak az volt jó a lábadra...
    Gyógyulj meg mielőbb!
    Anci

    VálaszTörlés