Oldalak

2019. június 15., szombat

Szobafogságra ítélve

  
legalább ebben a melegben nem kell kimennem. Nagyon rossz helyen van a seb, lábbelit nem húzhatok, a tutyi szobai viselet. Ez az  a helyzet amikor a rossz előnyére van az embernek.

 A liliomok idén kitesznek magukért, jövőre majd szét is kell szednem, hiába tanul az ember.

 


 A klematisz is bedurrantott. Azt hiszem ennek a fajtának itt az árnyékon nagyon jó helyet találtunk.


 


Azt hiszem nagy közös éneklésbe kezdhetnénk: Ess eső, ess.

Fiam készülődik, messzire utazik. Gerald Durel állatkertje volt/van ezen a szigeten.Láthatja. Irigylem, meg kicsit nehéz is ilyenkor az embernek. Azt hiszem a sírós embernek jobb, én életem nagy tragédiái közt is nehezen ill. nem tudtam sírni. Alkat dolga. Nem egyszerű ezzel élni.


10 megjegyzés:

  1. Sokféle virágod van, egymás után pompáznak a kertedben, mindig van miben gyönyörködni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt próbáltam összehozni, azért látom lehet még rajta finomítani.

      Törlés
  2. Mindegyik virágod nagyon szép, de azok a liliomok csodálatosak.
    Marika

    VálaszTörlés
  3. No, ezt az utazást én is irigylem kissé. Utána-olvastam. Talán ez földi paradicsom ?
    Amúgy a kertedre meg már nem tudok mit írni. Gyönyörű és kész.
    Lábodnak: jobbulást mielőbb !

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy beteg a lábad! Az bizony szükséges a hétköznapokhoz is. De valóban, a nagy meleg miatt nehéz lenne most kint dolgozni. Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen forr be, rossz helyen van. A csontmelegben a legjobbkor pihenhetek vele.

      Törlés
  5. Már nincs jelző, hogy milyen a kerted... egyszerűen gyönyörű...Azok a lilomok... Nekem volt egy... mindig csak egy száron, három virágot hozott, a színe volt különleges...Apa karot vert le, mert más virágot kellett védeni Alextől, és ép a hagyma közepébe verte... azóta nem hozott semmit...
    Jobbulást és vigyázz a lábadra!

    VálaszTörlés
  6. Vera idén kezd összeállni a kert, de van ahol az időjárás alakítja. A liliomok idén tobzódnak, szeretem én is néuni őket, ahogy kibontják magukat.

    VálaszTörlés